ירוץ בעירום? האזינו להבטחה של גינזבורג לפני הניצחון על טורקיה

ננו גינזבורג
ננו גינזבורג | Lintao Zhang/Getty Images

רק שלשום התראיין מאמן נבחרת צ'כיה ל-103fm והתחייב לחגוג בצורה יוצאת דופן אם ינצח את נבחרת טורקיה ויעלה שלב באליפות העולם. אחרי שעשה זאת, נותר לראות האם יקיים

(גודל טקסט)

נבחרת צ'כיה בכדורסל רשמה הבוקר (חמישי) הישג חסר תקדים, כשהעפילה לשלב 16 האחרונות באליפות העולם בהופעתה הראשונה בטורניר מאז שהמדינה התפצלה מסלובקיה ב-1993, בזכות ניצחון גדול על נבחרת טורקיה שרק לפני יומיים עמדה מרחק נגיעה מניצחון על ארצות הברית. אחד האחראים הבכירים להישג הוא רונן גינזבורג, המאמן הישראלי של הצ'כים, שמדריך את הנבחרת מאז 2013.

גינזבורג היה נרגש בסיום המשחק: "אמרתי לשחקנים שאני על סף בכי וזה לא קורה לי הרבה, בטח לא בגלל כדורסל. ההרגשה נהדרת כי עשינו משהו באמת גדול. שיחקנו נגד יריבות חזקות מאוד, אבל יש לנו לב ענק. השחקנים ביקשו ממני לצאת לחגוג, מותר להם גם לשתות משהו. זה ערב היסטורי".

על המשחק עצמו הוסיף המאמן: "הקבוצה שלי שיחקה מדהים, הם עשו מעבר למה שביקשתי. נחגוג את הניצחון הזה הרבה זמן, גם ברמה האישית וגם כמדינה. שלטנו בכדור ולא אפשרנו לטורקיה לרוץ". על המפגש עם יאניס אנטטוקומפו בשלב הבא: "השמיים הם הגבול, אנחנו מאמינים שאפשר לנצח גם את יוון".

אחרי ההצלחה הגדולה, מעניין יהיה לראות האם גינזבורג יקיים את מה שהבטיח רק לפני יומיים בראיון ל-103fm, שבו אמר כי אם ינצח את טורקיה הוא "ירוץ עירום ברחובות".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי