פנרבחצ'ה גנבה את הביתיות מאולימפיאקוס, בארסה עלתה ל-0:2

play
ג'ונתן מוטלי, פנרבחצ'ה | GettyImages, Roberto Finizio
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 27.4 06:18

הטורקים מחקו פיגור של 16 נקודות, ניצחו 78:82 ביוון והשוו ל-1:1 בסדרה. מוטלי והייז-דייויס כיכבו. 81:89 לקטלאנים על ז'לגיריס

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

סדרות הפלייאוף ביורוליג המשיכו הערב (שישי), כשבמשחק המוקדם עלתה ברצלונה ליתרון של 0:2 על ז'לגיריס קובנה בזכות ניצחון ביתי שני השבוע, ומאוחר יותר פנרבחצ'ה הכניעה את אולימפיאקוס ביוון אחרי קאמבק מרשים.

עוד ביורוליג

"אני רוצה להיות לורנזו בראון": החברות העמוקה בין ג'ורדן לויד לכוכב מכבי תל אביב
יתאחד עם ז'יז'יץ' ובריאנט? "ספרופולוס בשיחות עם אנאדולו אפס"
"כנראה שהיליארד לא ימשיך במכבי תל אביב, השבועות הקרובים יכריעו"

יאן וסלי, ברצלונה
ניצחון חוץ לברצלונה. יאן וסלי | אימג'בנק GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

ברצלונה – ז'לגיריס קובנה 81:89 (0:2 בסדרה)

הקטלאנים ייסעו לקובנה בשבוע הבא, אבל מאוד ייתכן שיחזרו אליה גם באמצע חודש מאי. בארסה הגדילה את היתרון שלה בסדרה ורחוקה ניצחון אחד מהעפלה לפיינל פור שייערך באולמה של הקבוצה הליטאית, שלא התפרקה הפעם כמו במשחק הראשון ונשארה צמודה לבלאוגרנה במשך כל הערב, אך לא הצליחה להתמודד עם הקו הקדמי של מאמנה לשעבר שארונאס יאסיקביצ'יוס. יאן וסלי כיכב עם 26 נקודות ו-6 ריבאונדים, ניקולה מירוטיץ' קלע 22 וניקולאס לאפרוביטולה, שאמון לא פעם על מלאכת צבירת הנקודות, התמקד הפעם בניהול המשחק ושבר את שיא הקריירה שלו ביורוליג, עם 11 אסיסטים. בצד השני בלט איגנאס בראזדייקיס עם 20 נקודות.

קוסטאס סלוקאס, אולימפיאקוס
אולימפיאקוס הסתבכה. קוסטאס סלוקאס | אימג'בנק GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

אולימפיאקוס – פנרבחצ'ה 82:78 (1:1 בסדרה)

הקבוצה מאיסטנבול השיגה בדיוק בזמן את הניצחון הראשון שלה על אלופת יוון. עדיין ללא סקוטי ווילבקין, דווין בוקר ונמניה בייליצה, פנרבחצ'ה נקלעה לפיגור בן 16 נקודות בתחילת הרבע השני, אבל הצליחה לחזור למשחק עוד לפני ההפסקה וברבע הרביעי השלימה את המהפך כשסגרה ריצה של 2:12. אולימפיאקוס לא נבהלה וחזרה להוביל 68:73, אבל שני שחקנים סחבו את הטורקים במאני טיים: נייג'ל הייז-דייויס צימק בשלשה, וג'ונתן מוטלי החזיר בהמשך את היתרון, לפני שמרקו גודוריץ' סגר עניין מקו העונשין והבטיח את העברת הביתיות לצד הצהוב-כחול. קארסן אדוארדס הוביל את קלעי פנרבחצ'ה עם 16 נקודות, מוטלי והייז-דייויס הוסיפו 15 כל אחד. קוסטאס סלוקאס וסשה וזנקוב (7 ריבאונדים) תרמו 18 כל אחד לאדומים.

דימיטריס איטודיס מאמן פנרבחצ'ה
ראה יתרון דו ספרתי נעלם ברבע השני. איטודיס | דני מרון

משחק מספר 3 בשתי הסדרות:

ז'לגיריס קובנה – ברצלונה (רביעי, 20:00)
פנרבחצ'ה – אולימפיאקוס (רביעי, 20:45)