במכבי ת"א הולכים עם בארסה, וויצ'יץ' סימן את החיסרון של שאראס

ג'ייק כהן וניקולה וויצ'יץ' בחרו בקטלאנים כזוכים, המנהל המקצועי היוצא: "לשאראס יש בעיה אחת - הוא יותר מדי רוצה לנצח ומעביר את הקבוצה שלו גיהנום". וגם: סיכום עונת היורוליג המשוגעת וההפסד הכואב למונאקו

(גודל טקסט)

פיינל פור היורוליג יפגיש הערב (שישי) את אולימפיאקוס עם מונאקו, ולאחר מכן נקבל את המנה העיקרית בדמות הקלאסיקו הגדול בין ברצלונה וריאל מדריד.

שחקן מכבי תל אביב ג'ייק כהן והמנהל המקצועי היוצא ניקולה וויצ'יץ' התארחו בפודקאסט של ג'ו ארלאוקאס, וניתחו את המפגשים המרתקים. "מונאקו היא מאצ'-אפ מסוכן מאוד לאולימפיאקוס, אולימפיאקוס היתה ראויה למקום הראשון בעונה הסדירה, אבל היריבה הזו מסוכנת מאוד", אמר כהן. "יש לה חבר'ה שיכולים לקלוע בלי סוף. אולימפיאקוס אוהבת חילופים בהגנה וזה בעייתי מול שחקנים כמו מייק ג'יימס, ג'ורדן לויד ואלי אוקובו. אני חושב שברצלונה תזכה. זה הפיינל פור השלישי של שאראס, זו קבוצה מסוכנת מאוד, עמוקה מאוד, יש להם המון כלי נשק. לדעתי ניקולה מירוטיץ' יזכה ב-MVP. הוא לא מפסיק לזרוק, גם בימים פחות טובים".

ג'ייק כהן שחקן מכבי תל אביב בכדורסל מול ניקולה מירוטיץ' שחקן ברצלונה
נותן כבוד. ג'ייק כהן מול מירוטיץ' | דני מרון

עוד בכדורסל

בונזי קולסון חתם לשנתיים נוספות במכבי תל אביב: "הוא אדיר בשבילנו"
דז'ה וו: הפועל חולון עלתה ל-0:2 בסדרה על גליל עליון
כצפוי: סשה וזנקוב נבחר ל-MVP של העונה ביורוליג

וויצ'יץ' הוסיף: "הלב שלי חצוי, אולימפיאקוס זו הקבוצה שלי, אני כל כך אוהב אותה. שאראס משחק בבית, תהיה לו תמיכה ענקית בקובנה, הוא אגדה בליטא. אני אבחר בברצלונה, קורי היגינס נוטה לעשות צעד קדימה במשחקים כאלה ויכול לזכות ב-MVP".

על שאראס עצמו, עימו שיתף פעולה בהצלחה גדולה במכבי תל אביב, אמר הקרואטי: "לשאראס יש בעיה אחת – יש לו יותר מדי מוטיבציה להצליח. הוא רוצה להעביר את כולם גיהנום, השחקנים צריכים להתאקלם אליו, לאנרגיה שלו. במצבים האלה צריך להפריד את הצעקות ולהתמקד במטרה, מה שהמאמן מבקש – לא משנה באיזו צורה. בדרך כלל לשחקנים לוקח זמן להסתגל לגישה כזאת. השחקנים מקשיבים לו עכשיו, הם משחקים הרבה יותר טוב כרגע. הוא בא מבית הספר של ז'ליקו אוברדוביץ'. אם אתה יושב עם שניהם עדיף לשתוק, כי שניהם יצרחו".

מאמן ברצלונה שרונאס יאסיקביצ'יוס
יתנצל? שאראס | אימג'בנק GettyImages, Seskim Photo/MB Media

השניים דיברו גם על העונה של מכבי תל אביב, ועל עונת היורוליג המשוגעת באופן כללי. "זו העונה השביעית שלי ביורוליג, ואני לא זוכר עונה כל תחרותית – מההתחלה הרמה היתה כל כך גבוהה", אמר כהן. "לא היתה שום דעיכה, משבוע לשבוע הרמה עלתה, הקבוצות השתפרו, השחקנים השתפרו. לקראת הפלייאוף המירוץ היה כל כך צמוד, היו 11-12 קבוצות שנאבקו. היתה תחרות בלתי רגילה, ואם רבעי הגמר הם אינדיקציה למשהו, הפיינל פור הזה הולך להיות מיוחד. זה היה תענוג להיות חלק מהעונה הזאת.

"הפצעים מהפלייאוף עדיין לא התאחו. הסדרה הזו היתה מדהימה. היתה רמה גבוהה מאוד. אפילו שזה מאוד כואב לי שלא עלינו לפיינל פור, אני מנסה להתמקד בדברים החיוביים ואסיר תודה שהיתה לי הזדמנות להיות חלק מקבוצה כזו, עם שחקנים כאלה, עם מאמנים כאלה והנהלה כזו. זה מיוחד מאוד. הרבה מההצלחה שלנו העונה היתה בגלל שהצלחנו להיות רגועים, וזה לא פשוט לעשות במקום כמו מכבי תל אביב. הרבה קרדיט מגיע לעודד קטש שהחזיק אותנו על הקרקע".

וויצ'יץ' הסכים: "זו היתה עונה משוגעת. הפסדנו לז'לגיריס בנקודה אחת וכל כך שמחנו. ידענו שבעונה כזאת, אי אפשר להסתכל קדימה יותר משבוע אחד. אם אתה מפסיד משחק אתה עלול לרדת למקום ה-14. הדבר החשוב היה לא לשמוח יותר מדי אחרי ניצחונות ולא להיכנס לשפל גדול אחרי הפסדים. כל שבוע היה מלחיץ, כל משחק היה כל כך חשוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי