מירוטיץ' יתבקש לקצץ 50 אחוז משכרו, ברצלונה בפני קיץ סוער

play
ניקולה מירוטיץ' | GettyImages, Roberto Finizio
תקציר כדורסל ספרדי: ברצלונה – מורסיה 57:86 02:10

במועדון מתכוונים לבצע קיצוצים של 20-25 אחוז ויפנו תחילה לכוכב שקרס בפיינל פור. אם יסרב, יתבקש לחפש קבוצה חדשה

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

לאחר האכזבה הגדולה בפיינל פור, ברצלונה עומדת בפני קיץ סוער. בתקשורת הספרדית טוענים שהקטלאנים מתכוננים לבצע קיצוץ רוחבי של 20-25 אחוז, מה שישפיע גם על משכורות השחקנים החתומים, וגם על מטרות הרכש לקראת עונת 2023/24.

יש לציין שרוב שחקני הסגל הנוכחי חתומים לעונה הבאה – וחתומים על חוזים לא קטנים כלל. היחידים שיהפכו שחקנים חופשיים הם קייל קיוריק, סרטאץ' שאנלי ומייק טובי, כשגם חוזהו של המאמן שרונאס יאסיקביצ'יוס יגיע לסיומו, והליטאי לא אמור להמשיך (ואם כן, יעשה זאת במשכורת פחותה). זה משאיר 12 שחקנים עם חוזים חתומים, שיתבקשו לקצץ בעוד מספר שבועות.

ניקולה מירוטיץ', ברצלונה, מול מריו הזוניה, ריאל מדריד
קיץ גורלי עבורו ועבור ברצלונה. מירוטיץ' | רויטרס

עוד בכדורסל

אותלו האנטר: "נמאס לראות את הזלזול בשחקנים הזרים באירופה"
הפועל ירושלים לא נרגעת: "אף אחד לא בא לראות תחרות זריקות עונשין"
בולדווין צפוי לשחק נגד חולון, קולסון: "לא מרוצים מאיך ששיחקנו"

לפי התקשורת הספרדית, השחקן הראשון אליו יפנו ראשי המועדון בבקשה לקיצוץ הוא ניקולה מירוטיץ', ולא סתם קיצוץ, אלא הפחתה של 50 אחוז במשכורתו המנופחת (כ-5 מיליון יורו לעונה). הכוכב נחת בקבוצה ב-2019 אך פישל פעם אחר פעם במאני טיים, והשיא היה בפיינל פור האחרון, עם תצוגת נפל מול ריאל מדריד בחצי הגמר. למירוטיץ' יש חוזה לשנתיים נוספות והוא התכוון לממש אותו, עד כוונות הקיצוץ. אם יסרב, יתבקש לחפש קבוצה חדשה.

"יש לי כאן חוזה ואני רוצה להישאר", אמר אחרי ההפסד המדובר לריאל. "נראה מה יקרה. אני חתום לעוד שנתיים, אבל שום דבר עוד לא נקבע".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי