מירוטיץ' מבוקש במילאנו ומונאקו, שאראס עשוי להישאר בברצלונה

play
ניקולה מירוטיץ' | אימג'בנק GettyImages, Sonia Canada
תקציר כדורסל ספרדי: ברצלונה – מורסיה 57:86 02:10

לפי "מארקה", סיכוייו של הכוכב שמרוויח 5 מיליון יורו לעונה להישאר נראים קלושים. המאמן מוכן להפחית 50 אחוז משכרו

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

בתקשורת הספרדית נטען כי ברצלונה עומדת בפני קיצוץ רוחבי של 20-25 אחוז, מה שישפיע גם על משכורות השחקנים החתומים וגם על מצבת השחקנים לקראת העונה הבאה. השחקן הראשון שקיבל פנייה בנוגע לקיצוץ הוא ניקולה מירוטיץ', שנדרש להפחית 50 אחוז במשכורתו המנופחת (כ-5 מיליון יורו לעונה). הכוכב נחת בקבוצה ב-2019 אך פישל פעם אחר פעם במאני טיים, והשיא היה בפיינל פור האחרון, עם תצוגת נפל מול ריאל מדריד בחצי הגמר.

למירוטיץ' יש חוזה לשנתיים נוספות והוא התכוון לממש אותו, אולם הערב (שלישי) נכתב ב"מארקה" כי הסיכויים שיישאר נראים מאוד לא סבירים. אם אכן יעזוב, שתי קבוצות שסומנו כמועמדות לקלוט אותו ולהציע לו חוזה שמן הן ארמני מילאנו של אטורה מסינה, איתו נפגש לאחרונה במדריד, ומונאקו. "יש לי כאן חוזה ואני רוצה להישאר", אמר הכוכב אחרי ההפסד המדובר לריאל. "נראה מה יקרה. אני חתום לעוד שנתיים, אבל שום דבר עוד לא נקבע".

ניקולה מירוטיץ', שחקן ברצלונה כדורסל
ניקולה מירוטיץ' | GettyImages, Roberto Finizio

מי שדווקא עשוי להישאר הוא שרונאס יאסיקביצ'יוס, שלפי "מארקה" מוכן להפחית במשכורתו ביותר מחצי, לשמחתו של הנשיא ז'ואן לאפורטה. "לא מעניין אותי אם יש לי או חוזה או לא, אני רוצה לזכות באליפות", אמר לפני מספר ימים. "בכל שנה יהיו שמועות לגבי חוזים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי