מירוטיץ' זועם אחרי הודעת השחרור מברצלונה: "לא הסבירו למה"

הפורוורד הוותיק יעזוב בקיץ, ורגע לפני גמר הפלייאוף נגד ריאל מדריד אמר: "מעולם לא הציעו לי להישאר תמורת קיצוץ". שאראס: "מנסים להפוך את הסוף שלו לטוב"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

אחרי דיווחים חוזרים ונשנים בשבועות האחרונים לפיהם ניקולה מירוטיץ' יעזוב את ברצלונה, הפאוור פורוורד חשף היום שהמועדון אכן הודיע לו על פרידה בסוף העונה. והשחקן בן ה-32 נשמע מאוד פגוע.

"לא הסבירו לי למה נפרדים ממני", אמר מירוטיץ' ל"מונדו דפורטיבו", הייתי רוצה שיגידו לי את הדברים בדרך אחרת, בזמן אחר, על ידי מישהו בכיר יותר. הסוכן שלי ישב איתם ואמר להם שאם הסיבה הכלכלית – אפשר לדבר על זה – אבל לא. בשום שלב לא דיברו איתי על קיצוץ, אז מי שאומר שפנו אליי וסירבתי, משקר".

מבחינת ברצלונה ייתכן שמדובר בעיתוי אומלל. מירוטיץ' הוא עדיין שחקן מפתח בקבוצה ומחר תתחיל סדרת הגמר, נגד ריאל מדריד. בכל מקרה, המונטנגרי-ספרדי לא יתקשה למצוא קבוצה חדשה ומי שנחשבת כפייבוריטית לצרפו היא מונאקו.

ניקולה מירוטיץ', שחקן ברצלונה כדורסל
ניקולה מירוטיץ' | GettyImages, Roberto Finizio

מאמן ברצלונה שרונאס יאסיקביצ'יוס התייחס לדבריו של מירוטיץ' במסיבת העיתונאים לקראת סדרת הגמר, אליה קבוצתו תתייצב עם יתרון ביתיות: "זה יצא החוצה היום, אבל זה לא אומר שזה קרה היום. אנחנו מדברים על זה כבר כמה זמן בתוך המועדון. לדעתי הוא הגיב למה שקרה בצורה מדהימה במשחקים האחרונים. ראינו מסירות טוטאלית מצדו במשחקים נגד מלאגה וולנסיה. הוא יודע להפריד בין הדברים. אנחנו מנסים לעזור לו הכי טוב שאנחנו יכולים ולהפוך את הסוף לטוב עד כמה שאפשר".