עוד חיזוק ענק לסטיב קר: ג'ואל אמביד החליט לייצג את נבחרת ארה"ב

play
ג'ואל אמביד, פילדלפיה סיקסרס | GettyImages, Mitchell Leff
תקציר: איטליה – ארצות הברית 100:63 01:49

האמריקאים ממשיכים להתחמש לקראת אולימפיאדת 2024 בפריז. ה-MVP המכהן העדיף את ארצות הברית על פני צרפת ומולדתו קמרון

(גודל טקסט)

בחודשים האחרונים התלבט ארוכות ג'ואל אמביד איזו נבחרת לייצג – תחילה נדמה היה שיבחר בצרפת, אולם הערב (חמישי) הוא קיבל החלטה – בקיץ הבא, ישחק עבור נבחרת ארצות הברית באולימפיאדת 2024 בפריז.

אמביד הודיע על כך לגרנט היל, המנהל המקצועי של נבחרות ארצות הברית. מדובר בחיזוק ענק עבור הנבחרת של סטיב קר – תרתי משמע. לאליפות העולם האחרונה האמריקאים הגיעו עם קו קדמי דליל במיוחד, שהציג לראווה סנטר טבעי אחד בלבד (ווקר קסלר), ושילמו על כך ביוקר. כעת הם מקבלים את ה-MVP המכהן של ה-NBA.

אמביד הוא השם הגדול האחרון שמביע את רצונו לקחת חלק בפריז 2024. קווין דוראנט קדם לו, כשגם לברון ג'יימס רמז על כוונותו לשוב לסגל. גם קוואי לאונרד ודמיאן לילארד הביע עניין, במה שעתיד להיות סגל משופע כוכבים. לפי דיווחים, גם סטפן קרי, ג'ייסון טייטום ואנתוני דייויס צפויים להיות חלק ממנו, כך שכל תוצאה מלבד דהירה אל עבר מדליית הזהב תיחשב ככישלון עצום.

ג'ואל אמביד, פילדלפיה סיקסרס
הכל מהכל. אמביד | אימג'בנק GettyImages, Mitchell Leff

הסנטר, שיכול היה לייצג גם את מולדתו קמרון, חווה אשתקד את עונתו הטובה בקריירה, עם ממוצעים אדירים של 33.1 נקודות (54.8 אחוז מהשדה, 85.7 אחוז מהעונשין), 8.4 ריבאונדים ו-1.7 חסימות למשחק ב-NBA.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי