6 נק' ו-2 אס' לנועם יעקב בניצחון וילרבאן, ריאל מדריד כבר לא מושלמת

play
נועם יעקב | אתר רשמי, Infinity Nine Média
צפו: ריאל מדריד נכנעה למלאגה וספגה הפסד ראשון העונה 02:13

הגארד הישראלי רשם 16 דקות ב-69:73 על שולה והוסיף חטיפה. הבלאנקוס קרסו במחצית השנייה ב-99:93 הביתי למלאגה, במשחק הראשון בכל המסגרות בו לא הצליחו לנצח. ברצלונה לא ניצלה זאת בהפסד 82:73 למורסיה. ניצחון לגרנאדה ללא יפתח זיו, גם מדר לא שותף ב-69:82 של פנרבחצ'ה

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

נועם יעקב החלים מפציעה ששמה אותו מחוץ לסגל בחודש האחרון לסירוגין, וכשחזר מיעט לשחק, עד שהערב (ראשון) הגארד הישראלי רשם 16 דקות על הפרקט בניצחון 69:73 של וילרבאן על שולה במסגרת המחזור ה-12 בליגה הצרפתית. יעקב רשם שורה סטטיסטית של 6 נקודות, 2 אסיסטים וחטיפה במשחק הצמוד של קבוצת היורוליג הצרפתית שעלתה למקום הרביעי בטבלה.

ריאל מדריד כבר לא מושלמת. הבלאנקוס הפסידו בביתם 99:93 למלאגה ובתום עשרה משחקים בליגה הספרדית הבכירה, אין יותר קבוצה בעלת מאזן מושלם. למעשה זהו הפסד ראשון של ריאל מדריד בכל המסגרות, כי ביורוליג היא עם מאזן מושלם לאחר שמונה משחקים. בליגה הספרדית דולקות אחריה ברצלונה ו-ולנסיה עם שני הפסדים לכל אחת.

אחרי רבע ראשון צמוד שהסתיים בתוצאה 25:26 לזכות מלאגה, היה נראה שהמקומיים השתלטו על ההתמודדות ולראיה קלעו 29 נקודות ברבע השני מול 13 בלבד של האורחים. אחרי ההפסקה המהפך הושלם, כאשר מלאגה עצרה את ריאל מדריד על 39 נקודות לכל אורך המחצית השנייה, יצאה מהפיגור רק ברבע הרביעי כאשר עלתה ליתרון 83:85 ולא הסתכלה לאחור עד הסיום.

נועם יעקב
נועם יעקב | אתר רשמי, Infinity Nine Média

פקונדו קמפאסו הוליך את קלעי ריאל מדריד עם 18 נקודות ו-6 אסיסטים, מריו הזוניה תרם 14 נקודות והיחידים שקלעו גם כן מספר דו ספרתי היו סרחיו רודריגס (11) ודז'נאן מוסה (10). דיויד קראביש להט בשורות מלאגה עם 23 נקודות (7 מ-7 לשתיים, 3 מ-6 לשלוש) וקמרון טיילור וטייסוןו קרטר הצטיינו גם כן עם 19 ו-13 נקודות בהתאמה.

לברצלונה הייתה הזדמנות לצמצם את הפער מהמוליכה והיריבה המרה, אך דווקא אחרי שהובילה לאורך רוב הרבע השלישי והרביעי מול מורסיה, רשמה את הפסדה השלישי העונה עם 82:73 בריצת 1:14 בדקות הסיום של המארחת. ווילי הרננגומס בלט בשורות האורחת עם 15 נקודות ו-8 ריבאונדים שלא הספיקו, וכעת מורסיה מעל בארסה שירדה למקום הרביעי בטבלה.

סרחיו רודריגס, שחקן ריאל מדריד
הפסד ראשון העונה לבלאנקוס. יאבוסלה | GettyImages

בטורקיה, ים מדר לא היה בסגל של פנרבחצ'ה שניצחה 69:82 את מניסה במסגרת המחזור ה-8 של הליגה הטורקית. הקבוצה של איטודיס שבה לפסגת הטבלה על חשבון אנאדולו אפס בניצחון שביעי ברציפות במסגרת המקומית.

במשחק נוסף שנערך היום בצהריים בליגה הספרדית, גרנאדה ניצחה 88:91 את אנדורה. יפתח זיו שעל פי הדיווחים צפוי לעזוב, לא נכלל בסגל המקומיים שהשיגו בסך הכל את ניצחונם השני העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי