ריקי רוביו יתאמן עם ברצלונה: "רוצה לראות איך אגיב עם כדור ביד"

play
ריקי רוביו שחקן ברצלונה | GettyImages, David Ramos
אחרי רבע אחרון והארכה מטלטלים: 90:92 דחוק לברצלונה על אוברדוירו 02:41

הרכז הספרדי הוותיק שלקח הפסקה מכדורסל בקיץ ושוחרר לאחרונה מקליבלנד עשוי לרשום קאמבק ליורוליג: "בשלבים האחרונים של הליך השיקום"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

האם ריקי רוביו ישוב ליורוליג לראשונה מאז 2011? הרכז ששוחרר מקליבלנד בתחילת החודש והודיע על סיום דרכו ב-NBA אישר היום (שני) כי יתחיל להתאמן בברצלונה, אולי בדרכו לקאמבק מרגש.

כזכור, בקיץ שעבר הודיע רכז נבחרת ספרד כי החליט לקחת הפסקה מכדורסל, שלושה שבועות בלבד לפני אליפות העולם, "כדי להתמקד בבריאותי הנפשית. אני מבקש שיכבדו את פרטיותי כדי שאוכל להתמודד עם הרגעים האלה ולתת יותר מידע כשיגיע הזמן הנכון".

רוביו לא שותף העונה כלל במדי קליבלנד, שם היה לו חוזה, עד אשר הסכימו הצדדים על שחרור. ה-MVP של אליפות העולם ב-2019 שבה זכתה ספרד גדל בחובנטוד, אך במולדתו הוא מזוהה עם ברצלונה. רוביו שיחק אמנם רק שנתיים לפני שיצא למסע בן 12 שנים ב-NBA, אך הוא הספיק לזכות באליפות, שני גביעים וביורוליג בשנת 2010 – התואר האירופי האחרון עד היום של הבלאוגרנה. כעת הסיכויים שיתאחד עם מנהל הקבוצה חואן קרלוס נבארו והמאמן רוג'ר גרימאו – איתם שיתף פעולה כשחקן – נראים גבוהים הרבה יותר.

ריקי רוביו שחקן ברצלונה חוגג עם פראן ואסקז
בדרך לקאמבק מרגש? רוביו ב-2010 | רויטרס

"רציתי להודיע לכם שאני נמצא בשלבים האחרונים של הליך השיקום שלי", כתב רוביו ברשתות החברתיות. "עבדתי לזמן רב על הגוף והנפש שלי ואני רוצה לראות איך אגיב עם כדור בידיים. הצעד הראשון הוא לבקש מברצלונה להתאמן איתה, בלי התחייבויות. אני רוצה להודות להם על שהבינו את המצב שלי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי