הקאמבק מתקרב: ברצלונה רשמה את ריקי רוביו, שיחליט מתי לשוב לשחק

play
שחקן ברצלונה ריקי רוביו | אתר רשמי, האתר הרשמי של ברצלונה
אחרי רבע אחרון והארכה מטלטלים: 90:92 דחוק לברצלונה על אוברדוירו 02:41

הרכז הספרדי שפרש מה-NBA חתם בקבוצה בה פרץ, נרשם ליורוליג ולליגה הספרדית ויחליט בעצמו לגבי מועד חזרתו לפרקט

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

הקאמבק המרגש הושלם: ברצלונה הודיעה הערב (שלישי) כי רשמה את ריקי רוביו לליגה הספרדית וליורוליג, שני המפעלים שבהם ישחק לראשונה מאז המעבר מקטאלוניה ל-NBA ב-2011.

כזכור, הרכז הוותיק בן ה-33 ששוחרר מקליבלנד בחודש שעבר הודיע על סיום דרכו ב-NBA, ולאחר שהתחיל להתאמן בקבוצה בה פרץ בכדורסל האירופי, ראו שני הצדדים כי טוב והקדימו את הדדליין לרשימת שחקנים חדשים ליורוליג (יום רביעי הקרוב). יש לציין כי גם רוביו וגם ברצלונה יוכלו לצאת מההסכם עליו חתמו, ועדיין לא ברור מתי הרכז ישחק לראשונה שכן זה נתון להחלטתו.

בקיץ שעבר הודיע רכז נבחרת ספרד כי החליט לקחת הפסקה מכדורסל, שלושה שבועות בלבד לפני אליפות העולם, "כדי להתמקד בבריאותי הנפשית. אני מבקש שיכבדו את פרטיותי כדי שאוכל להתמודד עם הרגעים האלה ולתת יותר מידע כשיגיע הזמן הנכון".

רוביו לא שותף העונה כלל במדי קליבלנד, שם היה לו חוזה, עד אשר הסכימו הצדדים על שחרור. ה-MVP של אליפות העולם ב-2019 שבה זכתה ספרד גדל בחובנטוד, אך במולדתו הוא מזוהה עם ברצלונה. רוביו שיחק אמנם רק שנתיים לפני שיצא למסע בן 12 שנים ב-NBA, אך הוא הספיק לזכות באליפות, שני גביעים וביורוליג בשנת 2010 – התואר האירופי האחרון עד היום של הבלאוגרנה. כעת הוא מתאחד עם מנהל הקבוצה חואן קרלוס נבארו והמאמן רוג'ר גרימאו – איתם שיתף פעולה כשחקן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי