דיווח: מילאנו וריאל מדריד מעוניינות בג'וש ניבו לעונה הבאה

באיטליה סימנו שתי קבוצות שעוקבות אחרי סנטר מכבי תל אביב, שנבחר למצטיין המחזור ביורוליג ומסיים חוזה בקיץ: "סבירות גבוהה שיצטרך לעזוב"

(גודל טקסט)

ג'וש ניבו נבחר היום (שבת) למצטיין המחזור ה-29 ביורוליג, אחרי שהוביל את מכבי תל אביב לקאמבק ממינוס 18 לניצחון 80:84 על הכוכב האדום בלגרד, וסיים עם 18 נקודות לצד 13 ריבאונדים. בכלל, ניבו הוא אחד השחקנים הבכירים בשורות הצהובים העונה, וזה באופן טבעי מעלה את הביקוש שלו בקרב קבוצות אחרות.

ניבו, שיהיה בן 27 בקיץ, יהפוך לשחקן חופשי בסיום העונה כשיגיע לסופו החוזה לשנתיים עליו חתם עם מכבי תל אביב ב-2022. הסנטר, ששכרו מוערך בכ-700,000 דולר לעונה, צפוי לדרוש סכום יותר גבוה באופן משמעותי, מה שיקשה על הצהובים להשאיר אותו. ברקע זה, היום סימנו ב"בקדור", פודקאסט כדורסל איטלקי, שתי קבוצות שחפצות בצירופו של האמריקאי לעונה הבאה.

"אולימפיה מילאנו עשויה לעבור לא מעט שינויים בעונה הבאה, במיוחד בקו הקדמי שבו מספר שחקנים מסיימים חוזה. מי שנמצא במעקב ומעורר עניין הוא ג'וש ניבו, שחקן שצפוי להיות מבוקש בשוק, לאור סיום חוזהו במכבי", טענו בפודקאסט. "סבירות גבוהה שניבו יצטרך לעזוב את תל אביב. המועדון הישראלי היה רוצה להשאיר את השחקן, אבל יש תחושה שהמחיר יהיה גבוה מכדי לחדש את חוזהו. עם ההתעניינות של קבוצות אחרות, צפוי להיווצר מעין מכרז שמכבי לא תוכל לנצח בו".

ג'וש ניבו, שחקן מכבי תל אביב
השתלט על הרחבות במחצית השנייה | אימג'בנק GettyImages, Djordje Kostic

האיטלקים לא צוינו כיחידים שרוצים את ניבו: "מילאנו היא אחת המעוניינות, אבל גם ריאל מדריד מעוניינת בשחקן, בעיקר למקרה שאדי טבארס לא יחדש את חוזהו עם הבלאנקוס. באופן כללי, ניבו הוא אחד השמוד שימשכו את תשומת הלב של הרבה קבוצות בקיץ".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי