"המצב בישראל גרם לשופטים לפעול לטובת מכבי תל אביב"

אחרי ההפסד הדרמטי בפתיחת סדרת פלייאוף היורוליג, פנאתינייקוס יצאה בהודעה רשמית אשר תוקפת את החלטות השיפוט מהמשחק הראשון בסדרה נגד האלופה הישראלית: "לא רצינו להאמין שהדברים הטרגיים בעולם יכולים להשפיע, אבל הטעויות לא מאפשרות לחשוב אחרת"

(גודל טקסט)

ההפסד הדרמטי של פנאתינייקוס 91:87 למכבי תל אביב בפתיחת סדרת פלייאוף היורוליג גררה תגובות זועמות מצד הקבוצה היוונית. זה התחיל מאיבוד הכדור של קוסטאס סלוקאס בשניות הסיום שהרתיח את הספסל הירוק, המשיך למסיבת העיתונאים מלאת הזעם של מאמן הקבוצה, ארגין עתמאן וכעת גם המועדון עצמו הוציא הודעה רשמית שתקפה בעיקר את המצב הביטחוני בישראל והאשימה את המלחמה בארץ בהפסד.

"לרוע המזל, שוב כשהגענו לנקודה הקריטית ביותר של העונה ביורוליג, היינו עדים ל'מבצע בוטה' שנלקח מזיכרון 'מעשי הטבח' מהימים שסבלנו עוד מג'ורדי ברתומאו עוד בעבר", נכתב בהודעה הרשמית של פאו. "אנחנו לא רוצים להאמין שהדברים הטרגיים שקורים ברחבי העולם שמכעיסים את כולנו – ברוסיה, אוקראינה, ישראל ופלסטין – יכולים להשפיע על כדורסל מקצועי. אולם, למרבה הצער הטעויות המדהימות של אתמול לא מאפשרות לנו לחשוב על סיבה אחרת".

ארגין עתמאן עם שחקני פנאתינייקוס
ארגין עתמאן עם שחקני פנאתינייקוס | אימג'בנק GettyImages, Sonia Canada

עוד נכתב בהודעה של פנאתינייקוס: "אסור להשתמש בתחום הספורט לריפוי פצעים ומצבים שאנשים עוברים וזה מובן מאליו שכדורסל תמיד צריך להתרחק מכל זה. פנאתינייקוס הוכיחה, לא רק השנה אלא גם היסטורית, עד כמה היא אוהבת כדורסל ופועלת מתוך מחשבה על קידום הספורט. כפי שהיא גם הוכיחה שכאשר משחקים עם זיעת הספורטאים, עם הרגשות של מיליוני מעריציו, עם הכסף שמושקע ועם המאמץ העצום שמושקע, המועדון שלנו קם, פוגע בשולחן ונלחם עד סוף, כך מבלי להתחשב בתוצאות. לפנאתינייקוס יש 116 שנות היסטוריה, אולי יותר ממדינות מסוימות. לבסוף, מבקשים שתראו את הכבוד הראוי והפסיקו לזלזל במוצר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי