דיווח: מכבי ת"א סירבה לבקשת פאו. סלוקאס קיבל זריקת עידוד

play
יתאושש? סלוקאס | אימג'בנק GettyImages, Nikola Krstic/MB Media
עודד קטש, מאמן מכבי תל אביב מדבר לפני משחק מספר 4 בסדרה נגד פנאתינייקוס 01:30

ביוון טוענים: הצהובים סירבו לבקשת היריבה לקבל 250 כרטיסים. אוברדוביץ' הגיע למלון הקבוצה ואמר לכוכב שקרס במשחק 3: "תירגע והכל יהיה בסדר"

(גודל טקסט)

כשהיא עם הגב אל הקיר, תעלה הערב (חמישי, 21:45) פנאתינייקוס למשחק הרביעי בסדרת רבע הגמר מול מכבי תל אביב במטרה להציל את העונה האירופית שלה. הפסד יוביל להדחה מאכזבת במיוחד כבר ברבע הגמר, בעוד ניצחון יכפה משחק חמישי ומכריע שייערך ביום רביעי הבא באואקה.

ביממה האחרונה קיבלה קבוצת הפאר היוונית ביקור ממאמנה האגדי לשעבר ז'ליקו אוברדוביץ', שהגיע למלון של השחקנים בבלגרד, שוחח עם ארגין עתמאן ולאחר מכן עם קוסטס סלוקאס, אותו אימן בעבר בפנרבחצ'ה. הרכז היווני הוותיק חווה ערב מסויט במשחק השלישי (0 נקודות), אך זכה לעידוד מהמאמן הגדול בתולדות הכדורסל האירופי. "יש לך את זה, קוסטס, תירגע והכל יהיה בסדר. אני משוכנע", אמר לו אוברדוביץ'.

בנושא אחר, בתקשורת היוונים טוענים כי פנאתינייקוס הגישה בקשה לקבל 250 כרטיסים למשחק הגורלי הערב – אך מכבי תל אביב הגישה בשלילה. עוד נטען כי לא פחות מ-2,500 אוהדים ישראלים צפויים לאכלס הערב את יציעי הפיוניר.

שחקן פנאתינייקוס קוסטס סלוקאס
יתאושש? סלוקאס | אימג'בנק GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

הכל על הסדרה הלוהטת

"זה כאילו יד בלתי נראית דוחפת את מכבי תל אביב לפיינל פור" למרות המצב המבטיח, ג'וש ניבו יודע: "לא השגנו עדיין שום דבר" "כשאיבדתי חברים בעזה לא הבעתי רגש. ראיתי את הקהל של מכבי וחזרתי להתרגש" עתמאן מתעקש: "השופטים טעו". ינאקופולוס: "ניבו הלך באוויר כמו ישו" בולדווין השתתף ברוב האימון, החלטה סופית תתקבל בסמוך למשחק 4 כצפוי: היורוליג דחתה את טענות פנאתינייקוס בנוגע לשיפוט

בתקשורת היוונית ניתחו מה פנאתינייקוס צריכה לעשות כדי לשרוד הערב מול מכבי תל אביב. לפי קוסטס סוטיריו מ"ספורטל", הכל מתחיל מהפן המנטלי: "פאו חייבת להיות קרת רוח, מה שלא היה במשחקים 1 ו-3, בטח לא מול מאות אוהדים בבלגרד שהוציאו את שחקניו של עתמאן מהשקט. סלוקאס יהיה חייב לחזור לעצמו וצריך למצוא פיתרון לג'וש ניבו".

הבלוגר סיפרוס כריסיקופולוס הוסיף והתייחס, איך לא, לשיפוט: "זה המשחק הכי חשוב של העונה ויהיה מעניין לראות האם אם היורוליג והשופטים שוב יכריעו כמו שהיה ביום שלישי… כנראה שמישהו הבטיח העונה למכבי תל אביב את הגביע. אולי היה מוטב שיעדכנו אותנו, כדי שנדע לא לצפות ליותר מדי. עתמאן והשחקנים שלו יילחמו כדי לאזן ל-2:2, כשהתנאים לא לטובתם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי