אולימפיאקוס מחצה את ברצלונה ב-34 הפרש וכפתה משחק חמישי

play
שאקיל מקיסיק, שחקן אולימפיאקוס | אימג'בנק GettyImages
אוהדי מכבי תל אביב בצעדה בבלגרד 00:29

פפנאיקולאו חזר לפרקט ומקיסיק להט, האדומים דרסו 58:92 בפיראוס וההכרעה עברה ליום רביעי הבא בספרד. הקטלאנים השוו את הפסדם הגבוה ביותר בפלייאוף היורוליג

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

אולימפיאקוס התייצבה הערב (חמישי) למשחק של להיות או לחדול מול ברצלונה, בידיעה שהפסד יסיים את דרכה העונה ביורוליג, בעוד ניצחון יכפה משחק חמישי ומכריע על הכרטיס לפיינל פור בברלין. האורחים עוד הוליכו 21:23 בתום הרבע הראשון, אבל אז היוונים התפוצצו על הקטלאנים ומחצו אותם 58:92 שקבע 2:2 בסדרה המלהיבה הזו – והשוו את ההפסד הגבוה ביותר של ברצלונה בפלייאוף היורוליג, אז הפסידה ב-34 הפרש לאנאדולו אפס ב-2019.

פיינליסטית העונה שעברה החלה את הסדרה עם 75:77 אדיר וכך ברצלונה איבדה את הביתיות, אולם שלשום במשחק השלישי בפיראוס ברצלונה יצאה עם ידה על העליונה בזכות 80:82 דרמטי בדקות הסיום. הערב זה כאמור החל צמוד ועם יתרון קל לאורחים, אבל הרבע השני הסתיים בתוצאה 14:32 לאולימפיאקוס, שגם ברבע השלישי עצרה את ברצלונה על 10 נקודות בלבד והגדילה את ייתרונה ככל שנקפו הדקות. המשחק החמישי והמכריע על הכרטיס לפיינל פור בברלין יתקיים ביום רביעי בספרד.

קוסטס פאפאניקולאו, שחקן אולימפיאקוס
תוספת כוח משמעותית לאולימפיאקוס. פאפאניקולאו | אימג'בנק GettyImages

ברצלונה מקווה להעפיל לפיינל פור הרביעי שלה ברציפות – הישג שגם ריאל מדריד מעולם לא רשמה – אבל תצטרך להסתדר עם שאקיל מקיסיק שקלע 21 נקודות, קטף 6 ריבאונדים וגם הוסיף שני אסיסטים ושתי חטיפות. בדו ספרתי קלעו גם מוסטפה פאל (12 נק'), נייג'ל וויליאמס-גוס ואייזה קנאן (11 כל אחד) והגיבור הטרגי של המשחק הקודם פיליפ פטרושב (10), שכזכור עבירה שלו 0.5 שניות לסיום אפשרה לג'בארי פארקר להכריע את ההתמודדות. כן שיחק קוסטס פאפאניקולאו שהחמיץ את שלושת המשחקים הקודמים בסדרה עקב מחלה, אך שב לפרקט וסיים עם 9 נקודות בכמעט 20 דקות על הפרקט.

בברצלונה היחיד שקלע בספרות כפולות בתצוגת הנפל שהציגה הקבוצה היה ג'בארי פארקר שקלע 10 בלבד, יאן וסלי הוסיף 9.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי