הקהל התעמר בהרטל, יוי סימן אצבע משולשת: הקלאסיקו הטריף את ספרד

ברצלונה ניצחה 80:93 וטיפסה לפסגת היורוליג, אוהדי המנצחת שרו לצרפתי "איפה המטוס?" זכר לנטישתו ע"י הקטאלנים. גארד ריאל מדריד איבד עשתונות

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ברצלונה אירחה אמש (שישי) את ריאל מדריד למפגש שמעבר להיותו קלאסיקו היווה גם קרב ישיר על המקום הראשון בטבלת היורוליג. שתי המעצמות הספרדיות נפגשו עד אתמול 28 פעמים, כאשר כל אחת מנצחת 14 פעמים, ואתמול הקטאלנים השיגו את היתרון ואת פסגת הטבלה עם 80:93 חם במיוחד.

במשחק כיכב ניקולה מירוטיץ', ה-MVP של המחזור, שהמטיר 31 נקודות על הקבוצה בה שיחק לפני שעזב ל-NBA ב-2014. בעוד הפורוורד שהודה כי "המשחק היה אמוציונלי עבורו" היה הסיפור על המגרש, הקהל בפלאו בלאוגרנה הותיר את חותמו בקלאסיקו הטעון.

במדי הבלאנקוס משחקים שני שחקנים שלבשו בעונה שעברה את מדי ברלצונה, אדם האנגה ותומא הרטל. בעוד ההונגרי זכה ליותר קריאות עידוד מאשר שריקות בוז למרות המעבר הישיר, הרכז הצרפתי זכה ליחס עויין במיוחד. כזכור, הרטל שלא היה בתכניות של שאראס בעונה שעברה וקיבל אישור לחפש קבוצה, ניהל מאחורי הגב של הקטאלנים משא ומתן עם הבלאנקוס.

ברצלונה גילתה על ההתרחשות הזו בטורקיה, שם פגשה את אנדולו אפס, וכתגובה החליטה לאסור על הצרפתי לעלות על הטיסה חזרה לקטאלוניה. כזכר לאותו אירוע שנוי במחלוקת, אוהדי ברצלונה שרו לעבר הרכז "איפה המטוס?". כזכור, הרטל בסופו של דבר עזב את ברצלונה במהלך העונה שעברה, אך הצטרף לבלאנקוס רק בקיץ אחרי תקופת צינון קצרה בווילרבאן.

שחקן מדרידאי נוסף שעמד במוקד הסערה הוא סרחיו יוי, שככל הנראה לקח קשה את ההפסד וסימן אצבע משולשת לעבר הקהל. בברצלונה החמיאו לאוהדים שיצרו אווירה חמה באולם, מה שכנראה גרם ליוי לצאת מאיזון ולבצע פעולה שאינה אופיינית לו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי