תנודות ביורוליג: דייויס בדרך למילאנו, וסלי יחליפו בברצלונה

play
הצטרף למירוטיץ' עם ספרות כפולות. דייויס | GettyImages, Sonia Canada
אנאדולו עלתה לחצי גמר הפלייאוף בטורקיה עם 68:83 על קרשיאקה 02:19

עונת המלפפונים מתחממת: הקטלאנים יעשו שינוי בעמדת הסנטר, אולימפיאקוס תנסה לצרף את גריגוניס וריאל מדריד סיכמה עם הזוניה

(גודל טקסט)

עונת יורוליג מרגשת הסתיימה זה עתה, אבל נדמה שבגזרת ההעברות מצפה לנו קיץ מרגש לא פחות. לפי הדיווחים בימים האחרונים, מסתמן כי לא מעט כוכבים צפויים ללבוש בעונה הבאה גופיות שונות מאלו שבהן ראינו אותן בשנה האחרונה.

נתחיל עם המא(ו)כזבת הגדולה ברצלונה, אצלה צפוי שינוי בעמדת הסנטר קיץ שני ברציפות: אחרי שפורסם שלשום כי הוא דחה שתי הצעות שהגיש לו המועדון לחוזה חדש, ברנדון דייויס שהפך לשחקן חופשי צפוי להצטרף לאולימפיה מילאנו – כך על פי "באסקט ניוז". דייויס בן ה-30, משחקני הפנים הטובים בליגה הבכירה באירופה, היה גם על הכוונת של האלופה אנאדולו אפס, אך מסתמן שיעדיף להמשיך את הקריירה באיטליה.

מי שככל הנראה יחליף אותו בקבוצה של שארונאס יאסיקביצ'יוס, אם להסתמך על הדיווח ב"יורוהופס", הוא יאן וסלי. הצ'כי של פנרבחצ'ה הוזכר באחרונה כמועמד לבארסה, וכעת נטען כי רק הצעה מפתה מאוד של הטורקים תמנע את עזיבתו לקטלוניה.

יאן וסלי שחקן פנרבחצ'ה
יחליף את דייויס בברצלונה. וסלי | אימג'בנק GettyImages, Epsilon

עוד קבוצת פיינל פור שמעוניינת להתחזק היא אולימפיאקוס. ב"ספורטאנדו" דווח שהיוונים ינסו לצרף את הגארד הליטאי מריוס גריגוניס. האחרון חתם בקיץ שעבר על חוזה לטווח ארוך בצסק"א מוסקבה, אולם עזב אותה בעקבות פלישת הצבא הרוסי לאוקראינה ואמור להתיר את חוזהו למרות שצסק"א מאשימה אותו בהפרת ההסכם. לפני השעיית הקבוצה שלו מהיורוליג, גריגוניס רשם 8.5 נקודות, 1.9 אסיסטים ו-1.4 ריבאונדים למשחק.

בנוסף, אמש פורסם ב"מארקה" שסגנית אלופת אירופה, ריאל מדריד, הגיעה לסיכום עם מריו הזוניה. הפורוורד הקרואטי צפוי לחתום לשנתיים במדי הבלאנקוס, אחרי שכיכב בקאזאן הרוסית בעונה החולפת. פאבלו לאסו צפוי לקבל בחזרה את סרחיו רודריגס הוותיק שישוב ממילאנו, וגם מקווה להתחמש בגארד בכיר נוסף כאשר פייריה הנרי ולורנזו בראון הוזכרו כמועמדים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי