ספרופולוס: "נצטרך לחזור למומנטום החיובי דרך ההגנה"

יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס | דני מרון

מאמן מכבי תל אביב היה מאוכזב מהתבוסה של קבוצתו 97:73 בספרד: "שום דבר לא הלך כמו שצריך. מצפים לנו שני משחקים קשים". מייקל רול: "נתנו להם להרגיש בנוח". ווילבקין: "היינו צעד מאחוריהם, רק הגבנו"

(גודל טקסט)

ארבעה ניצחונות יורוליג ברציפות זה מרשים מאוד, אבל שם נעצר הרצף של מכבי תל אביב. הצהובים הובסו אתמול 97:73 בספרד על ידי באסקוניה ועצרו את הרצף, רואים את הסיכוי להשתחל לשמיניית הפלייאוף הולך וקטן.

"לא שיחקנו הגנה טובה, זה ברור כשבאסקוניה קלעה 97 נקודות", הודה המאמן יאניס ספרופולוס, "זה היה מגרש קשה, וההגנה שלנו לא הייתה מספיק טובה מהההתחלה. לא היינו מספיק אגרסיביים, ושום דבר לא הלך כמו שצריך".

הלקח מההפסד: "אנחנו צריכים ללמוד מהמשחק הזה ולשנות את צורת המשחק שלנו. נצטרך לחזור למומנטום החיובי בדרך אחרת, לא מההתקפה אלא דרך ההגנה. מצפים לנו עכשיו שני משחקים קשים, קודם כל בחולון ואחר כך בבית נגד אולימפיאקוס".

מייקל רול.
מייקל רול. "97 נקודות זה הרבה יותר מדי" (עדי אבישי)

מייקל רול: "הם היו דומיננטיים לאורך כל 40 הדקות, נתנו להם לשלוט בקצב. בכלל לא שיחקנו טוב", הודה מייקל רול. "נתנו להם להרגיש בנוח. 97 הנקודות שלהם זה הרבה יותר מדי. נלמד מההפסד הזה, אי אפשר לעלות לשחק ככה שוב. במיוחד כשנותרו רק עוד תשעה משחקים".

"הם קבוצה טובה, יש להם הרבה כשרון. לא הייתה לנו רוח לחימה כבר מההתחלה", אמר רול, והוסיף: "יש עוד תשעה משחקים וזה הרבה. אנחנו משחקים די טוב בתקופה האחרונה, ויש לנו סיכוי לעלות. נגד אולימפיאקוס זה יהיה משחק גדול".

סקוטי ווילבקין: "פשוט לא עלינו עם מספיק אנרגיה. לא היה לנו מספיק כוח בהגנה, היינו צעד מאחוריהם ורק הגבנו למה שהם עשו. אי אפשר לשחק ככה בחוץ. איפשרנו להם להיות רגועים בהתקפה והם קלעו את כל הזריקות הקלות, וגם כמה קשות. פשוט נתנו להם לשחק רגוע".

ווילבקין.
ווילבקין. "לא עלינו עם מספיק אנרגיה" (אתר היורוליג)

כאמור, מכבי תארח בשבוע הקרוב שני משחקי בית קשים, נגד המוליכה חולון בליגה ונגד אולימפיאקוס של דיוויד בלאט ביורוליג. בלאט עצמו אמר השבוע כי על מנת שמכבי תעלה היא חייבת לנצח לפחות שבעה מ-10 המשחקים שנותרו לה, מה שאומר שהפסד בהיכל בחמישי הבא יקטין מאוד את הסיכויים להמשיך את העונה האירופית עבור מכבי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי