יוציא אותה מהתחתית? טיילור רוצ'סטי חתם באולימפיאקוס

טיילור רוצ'סטי
טיילור רוצ'סטי | אתר היורוליג

המתאזרח (34, 1.85), שעבר במכבי תל אביב לפני ארבע עונות וסיים כמלך הסלים של היורוליג ב-2015, יצטרף לקבוצה שממנה פוטר דיוויד בלאט וינסה לשקם אותה מפתיחת עונה של שלושה הפסדים וניצחון בודד באירופה

(גודל טקסט)
אולימפיאקוס מתחזקת. המועדון מפיראוס אישר היום (שבת) באופן רשמי את הצטרפותו של טיילור רוצ'סטי (34, 1.85) לסגל הקבוצה, שתהיה התחנה השישית של האמריקאי-מונטנגרי בקריירה. היוונים צירפו הבוקר גם את הסנטר ווילי ריד, שערך 152 הופעות ב-NBA, והם יקוו ששחקני החיזוק יעזרו להם לשפר את המאזן ביורוליג אחרי פתיחה של שלושה הפסדים לעומת ניצחון בודד.


החתמת רוצ'סטי, שכזכור שיחק במכבי תל אביב כמתאזרח בעונת 2015/16, מגיעה שישה ימים לפני שהיוונים יארחו את אלופת המדינה במסגרת המחזור השישי ביורוליג. כידוע, מאמן הצהובים יאניס ספרופולוס הדריך בעבר את אולימפיאקוס והוביל אותה לגמר הפיינל פור, כך שיחד עם הגעתו של רוצ'סטי לפיראוס, המפגש בין הקבוצות יהיה פיקנטי.


רוצ'סטי סיים כמלך הסלים במפעל הבכיר באירופה בעונת 2014/15. בין הקבוצות הבולטות שבהן עבר בקריירה אפשר לציין את גלאטסראיי, אלבה ברלין, באסקוניה והכוכב האדום בלגרד. כעת הוא ינסה לעזור לקבוצה של קסטוטיס קמזורה, שכזכור החליף את דיוויד בלאט לאחר שהישראלי פוטר בתחילת החודש.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי