למרות ההכחשות בחודש שעבר: דילייני שוחרר מברצלונה

נייט וולטרס, מלקולם דילייני
נייט וולטרס, מלקולם דילייני | עדי אבישי

על אף שהגארד טען כי ישמח לפרוש במדי הקטלונים ושלל אפשרות שיעבור למילאנו, הקבוצה הודיעה רשמית על התרת חוזהו מסיבות כלכליות. מסתמן: אם לא ימצא קבוצה ב-NBA, יחתום באולימפיה

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

לפני חודש בדיוק, ב-14.4.2020, מלקולם דילייני הכחיש את האפשרות שבקרוב הוא יעזוב את ברצלונה ואף הצהיר על רצונו לסיים את הקריירה בקבוצה. הבוקר (חמישי) הקערה התהפכה על פיה, כאשר נודע כי באופן רשמי חוזהו של הגארד הותר והוא הפך לשחקן חופשי. הסיבות, כמובן, כלכליות.

דילייני בן ה-31 הגיע לברצלונה בקיץ שעבר והעונה שותף ב-26 משחקי יורוליג, בהם קלע בממוצע 10.2 נקודות, מסר 4.8 אסיסטים וגם קטף 2.2 כדורים חוזרים, בעוד ב-19 משחקים בליגה הספרדית קלע 10.3 נקודות, מסר 3.6 אסיסטים והוריד 1.8 ריבאונדים. על פי הערכות הוא ינסה לשוב ל-NBA, אולם כאשר לפני חודש דווח על עזיבה אפשרית שלו נטען כי מאחורי המהלך עומדות אולימפיה מילאנו שכבר פתחה איתו במו"מ ואולימפיאקוס, כך שנראה כי אם יישאר באירופה יהיה זה בקבוצה האיטלקית.

דילייני עצמו נמצא בארה"ב וצייץ: "אני הולך לישון…כשאתעורר אדבר על הכל, בעיקר על האהבה והתמיכה שקיבלתי מאוהדי ברצלונה שאני על כך מעריך. חבל שלא יכולתי לפרוש בברצלונה כפי שתכננתי, אבל תוכניות לחיים ועסקים לא תמיד הולכים ביחד". דילייני שיחק באטלנטה הוקס במשך שנתיים, עד שעזב ב-2018 לגואנדונג סאות'ן טייגרס הסינית וכעבור שנה עבר לקטלוניה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי