חסרה רק החתימה: קוסטאס סלוקאס חוזר לאולימפיאקוס

קוסטאס סלוקאס
קוסטאס סלוקאס | אתר היורוליג

חמש שנים אחרי שעזב את פיראוס, הרכז בן ה-30 עוזב את פנרבחצ'ה ולצערו של ספרופולוס ישוב ליוון בחוזה על סך חמישה מיליון יורו לשלוש שנים

(גודל טקסט)

כעשרה ימים חלפו מאז הדיווחים על כך שהכוכב היווני קוסטס סלוקאס יעזוב את פנרבחצ'ה ויעבור לאולימפיאקוס, הערב (חמישי) פורסמו פרטים חדשים על העסקה שצפויה להפוך לרשמית בהקדם ובכך ייסגר המעגל והרכז ישוב לפיראוס.

סלוקאס בן ה-30 כידוע שיחק שבע שנים באולימפיאקוס וזכה עם הקבוצה בשתי אליפויות בנוסף לשתי אליפויות אירופה, אולם בחמש השנים האחרונות מככב בטורקיה וגם עם הצהובים-כחולים מאיסטנבול זכה ביורוליג כמו גם שלוש אליפויות וגביע. פנרבחצ'ה נמצאת בקשיים כלכליים ולא רק סלוקאס יעזוב, אלא על פי הפרסומים גם המאמן ז'ליקו אוברדוביץ'.

בחודש שעבר פורסם כי סלוקאס מבוקש גם על ידי יאניס ספרופולוס בתור רכש אפשרי למכבי תל אביב בעונה הבאה וגם פורסמו ידיעות לפיהן ריאל מדריד עשויה להציע לו כ-4 מיליון יורו לשנתיים, אך הוא אמור לשוב ליוון ולהשלים עסקה גדולה נוספת בכדורסל האירופי, בסך הכל יום אחרי שקייל היינס עזב את צסק"א מוסקבה ועבר למילאנו.

באשר לאולימפיאקוס, האדומים-לבנים נחושים לבנות סגל חזק תחת המאמן יורגוס ברצוקאס שחזר לקבוצה בינואר האחרון ועל פי ההערכות ישלמו לסלוקאס חמישה מיליון יורו בשלוש השנים הבאות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי