זאק לידיי חתם במילאנו, נמניה נדוביץ' בפנאתינייקוס

זאק לידיי | אתר היורוליג

אקס גלבוע/גליל עבר מז'לגיריס לקבוצה של אטורה מסינה. הסרבי בן ה-29 יצטרף לירוקים במקומו של ג'ימר פרדט. ולנסיה האריכה את חוזהו של סן אמטריו ואנאדולו את זה של סאנלי

(גודל טקסט)

מחליף ראוי לניק קלאת'ס פנאתינייקוס לא תמצא כנראה, אך היום (שני) הקבוצה מאתונה הודיעה על החתמת שחקן שימלא את מקומו של ג'ימר פרדט: נמניה נדוביץ' חתם לעונה הקרובה בשורות הירוקים. הסרבי בן ה-29, שסיים קדנציה בת שנתיים בשורות ארמאני מילאנו, יעבור לתחנה השישית שלו ביורוליג ויחזק את הסגל של יורגוס וובוראס, שצפויה להשלים בקרוב את צירופו של מרקוס פוסטר באופן רשמי.

נדוביץ' מחזיק ברקורד של 104 הופעות בליגת הכדורסל הטובה באירופה ובעונה הנוכחית העמיד ממוצעים של 7.9 נקודות, 1.7 אסיסטים ו-1.2 כדורים חוזרים למשחק, אך בליגה האיטלקית הקפיץ את הממוצע ל-12.2 נקודות. עד לפני כמה שנים, הקלע היה חבר קבוע בסגל נבחרת סרביה ואף זכה עמה במדליית כסף אולימפית בריו 2016, אך בשנים האחרונות איבד ממעמדו ולא זומן לאליפות העולם אשתקד.

גם מילאנו השלימה היום את צירופו של רכש נוסף: זאק לידיי, אקס הפועל גלבוע/גליל, ניצל את אופציית היציאה מהחוזה שלו בז'לגיריס קובנה וחתם בקבוצה של אטורה מסינה לשנתיים. זו תהיה התחנה השלישית ביורוליג עבור הסנטר, שנבחר לחמישיית העונה בליגת העל בעונת 2017/18 וגם הופיע במשחק האול-סטאר הישראלי, לפני שעבר לאולימפיאקוס וממנה הגיע לז'לגיריס.

קבוצה נוספת שפעילה מאוד בשוק ההעברות ובונה סגל איכותי מאוד לקראת העונה הבאה היא ולנסיה הספרדית, שהבטיחה את הישארותו של פרננדו סן אמטריו הוותיק. הפורוורד בן ה-36 חתם על חוזה חדש במתווה של 1+1. הכתומים שמו את ידיהם על כמה מהמלפפונים החמים ביותר באירופה הקיץ וכבר החתימו את דריק וויליאמס, קלמן פרפליץ' ומרטין הרמנסון, בנוסף להארכת חוזהו של סם ואן רוסום.

גם אנאדולו אפס ממשיכה לעבוד לקראת העונה הבאה ואחרי שהשאירה את טיבור פלייס, אשר הוזכר כמועמד למכבי תל אביב לפני חודשיים, אלופת טורקיה הודיעה על החתמתו של סנטר נוסף – סרטאץ' סאנלי, שיישאר בקבוצה גם בעונת 2020/21, עם אופציה לשנה נוספת. סאנלי ניצל את פציעתו של בראיינט דאנסטון כדי להשתלב ברוטציה של ארגין עתמאן ורשם 7 נקודות ו-2.2 ריבאונדים בממוצע ביורוליג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי