ספרופולוס אופטימי לקראת ברצלונה: "אפשר להפתיע"

שחקני מכבי תל אביב | דני מרון

ללא האנטר, הצהובים יארחו בשלישי את שאראס והקבוצה הטובה ביורוליג, עדיין בלי גאסול. המאמן: "רוצים לסיים הכי טוב שאנחנו יכולים". בלייזר: "אסור לתת להם חופש, נצטרך לתת אקסטרה". לא מחוסנים ייכנסו להיכל

(גודל טקסט)

אחרי הניצחון על ז'לגיריס בליטא, מכבי תל אביב תחזור מחר (שלישי) להיכל מנורה מבטחים כאשר תארח את הקבוצה בעלת המאזן הטוב ביותר ביורוליג – ברצלונה. הצהובים ינסו להשלים סוויפ עונתי מול הקבוצה של האקס, שאראס יאסיקביצ'יוס, אותה הם ניצחו בספרד עם 67:68 מפתיע בחודש דצמבר האחרון.

בארסה היא הקבוצה היחידה בינתיים שהבטיחה את מקומה בפלייאוף, בעוד מכבי ת"א כידוע איבדה כל סיכוי להגיע אליו ומשחקת בעיקר על הכבוד שלה. פאו גאסול בן ה-40, שלא שיחק כשנתיים בשל פציעה והצטרף לברצלונה כדי להשלים את אחד הקאמבקים המרגשים בתולדות הכדורסל האירופי, חזר לאימונים בשבועות האחרונים ועשוי היה לערוך בכורה דווקא מול הצהובים, אך בסופו של דבר הוא נשאר בספרד.

מחר, לראשונה, ייכנסו למשחק כ-150 אוהדים (מרביתם בני נוער) שאינם מחוסנים לקורונה לאחר שיעברו בדיקות מהירות שייערכו על ידי מערכת GreenPass של איכילוב Well. האוהדים רכשו את הבדיקות מראש וקיבלו זימון בהודעת סמס לנייד. הם יעברו בדיקת קורונה מהירה בקופות ההיכל. לאחר כ-15 דקות, מי שיימצא שלילי יקבל הודעה לנייד שהוא רשאי להיכנס למשחק. מי שיימצא חיובי, חלילה, יישלח לבצע בדיקה רגילה ויקבל הודעת סמס כי עליו להיכנס לבידוד. אגב, כאות הוקרה לצוותים הרפואיים שנמצאו בחזית המאבק בקורונה בשנה האחרונה, 50 אנשי צוות רפואי מהמרכז הרפואי שיבא (תל השומר) ו-50 אנשי צוות נוספים מבית החולים איכילוב יתארחו מחר בהיכל.

שארונאס יאסיקביצ'יוס | Alex Caparros/Getty Images

מאמן מכבי ת"א, יאניס ספרופולוס, דיבר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק ואמר: "אנחנו משחקים מול הקבוצה הכי טובה עד עכשיו ביורוליג. אנחנו יודעים מול מי אנחנו מתמודדים ואיך לשחק נגדם, אפשר להפתיע אותם. העובדה שניצחנו את המשחק הראשון לא משנה כלום וזה לא אומר שיהיה לנו יותר קל. אנחנו צריכים להיות מרוכזים ואנחנו נלחמים בכל משחק".

היריבה: "ברצלונה קבוצה עם סגל עמוק וחזק. יש לה כמה שחקנים טובים על כל עמדה. יש להם שחקנים שיכולים להרוג את המשחק ואנחנו צריכים להיות מפוקסים. זו תהיה הפעם הראשונה שיהיו לנו 3,000 אוהדים בהיכל. אנחנו רוצים לסיים הכי טוב שאנחנו יכולים ולהילחם בכל המשחקים שנותרו, במיוחד במשחקי הבית".

"אות'לו האנטר לא ישחק מחר", המשיך המאמן היווני. "הוא צריך לנוח, אנחנו לא רוצים לקחת סיכון איתו. נעבור את הסיטואציה הבעייתית הזו".

יאניס ספרופולוס | ברני ארדוב

עוז בלייזר הוסיף: " אנחנו ספורטאים ואנחנו רוצים לנצח בכל משחק – לא משנה אם יש על מה לשחק או אין על מה לשחק. גם כשאין סיכוי אנחנו רוצים לסיים עם כמה שיותר ניצחונות, בעיקר כשהקהל נמצא איתנו. נצטרך להוציא את היצר התחרותי ולא משנה אם נשאר סיכוי או לא".

"ניצחנו דרך ההגנה במשחק הקודם", המשיך הפורוורד. "זה היה אחד ממשחקי ההגנה הכי טובים שלנו העונה. היינו מאוד אגרסיביים. אסור לתת להם להיות משוחררים מחר כי הם ידרסו. זו המטרה שלנו. ניצמד לתוכנית המשחק שלנו ונקווה לנצח. מה שיהיה משמעותי מחר זה הריכוז והאינטנסיביות. נצטרך לתת אקסטרה, אסור לתת להם חופש".

עוז בלייזר | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי