דיווח: קווינסי אייסי ואות'לו האנטר מועמדים לפנאתינייקוס

קווינסי אייסי
קווינסי אייסי | עדי אבישי

מחליפו של קטש החל לעבוד: ביוון פורסם כי הפורוורד שלבש צהוב בעונת 2019/20 הוצע לירוקים, שבוחנים גם את הסנטר ששוחרר בסוף השבוע שעבר

(גודל טקסט)

לאחר הפרידה מעודד קטש, עידן חדש נפתח בפנאתינייקוס עם מינויו של המאמן החדש דימיטריס פריפטיס, ועל פי דיווח שפורסם הערב (ראשון) ב-"SDNA", שני שחקנים שלבשו את מדיה של מכבי תל אביב לאחרונה עשויים לחזק את הירוקים: קווינסי אייסי ואות'לו האנטר.

ביוון נכתב כי הדאבליסטית בוחנת את השוק לעומק לאור הצורך שלה למלא לא מעט משבצות בסגל, ולא מעט סוכנים מציעים שמות רבים לפנאתינייקוס, כשאחד מהם הוא אייסי ובקבוצה בוחנים את מועמדותו. כזכור, הפורוורד בן ה-31 שיחק במכבי תל אביב בעונת 2019/20 וזכה עמה באליפות, כאשר הצהובים קיוו להשאירו לעונה נוספת על אף שנפצע בשלהי הקדנציה שלו בקבוצה, אך בסופו של דבר הדדים לא הגיעו להבנות. מאז, אייסי בילה שנה מחוץ למגרשים.

האנטר, מצדו, שוחרר מהאלופה הישראלית לפני שלושה ימים בתום שתי עונות. אם יגיע לקבוצה של פריפטיס, מעניין יהיה לראות כיצד הסנטר יתקבל בהיכל השלום והאחווה, שכן בעברו הוא שיחק שנתיים בשורות היריבה המושבעת – אולימפיאקוס. בתקשורת היוונית נטען כי השניים נמצאים בבורסת השמות שנבדקים על ידי פאו, אך בשלב זה אף אחד מהם לא הביע רצון להצטרף.

האנטר. יצטרף ליריבה המושבעת של האקסית? | Mike Kireev/NurPhoto via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי