סלדן: "צריכים להיות מרוכזים נגד סולנוקי כדי לנצח את המשחק"

שחקני נס ציונה | נס ציונה, רשמי

הגארד של נס ציונה לקראת המחזור השני ביורופקאפ: "נצטרך לשמור טוב על הקלעים שלהם, לתקשר בינינו ולהניע את הכדור בהתקפה". עוזר המאמן ליאור קרת הוסיף: "מדובר בקבוצה חזקה ומאומנת עם שחקנים טובים ויעילים"

(גודל טקסט)

לאחר הניצחון על ספורטינג ליסבון, עירוני נס ציונה תפגוש מחר (חמישי, 16:00) בבועה שבוולוצלאבק את סולנוקי אולאי ההונגרית במחזור השני של שלב הבתים ביורופקאפ. הקבוצה ערכה הבוקר תדריך וידאו, ומשם המשיכה לאימון המסכם.

עוזר המאמן ליאור קרת: "סולנוקי קבוצה חזקה ומאומנת עם שחקנים טובים ויעילים בכל העמדות. אחד המפתחות העיקריים לקראת מחר הוא להפחית את כמות השלשות שלהם. הם קולעים הרבה שלשות באחוזים גבוהים, ורק בשלישי נגד אוסטרוב הם קלעו 15 שלשות בכמעט 50%. אם נעשה זאת נתקרב מאוד אל הניצחון ואל הכרטיס לשלב הבא. האווירה מאוד טובה וחיובית, ואנחנו מאמינים ביכולת שלנו לנצח את המשחק מחר".

"מחר אנחנו משחקים נגד יריבה איכותית עם שחקנים מאוד מוכשרים", הוסיף וויין סלדן, שקלע 17 נקודות בניצחון על הפורטוגלים: "אנחנו צריכים להיות מרוכזים ולשחק ביחד כקבוצה, לשמור טוב על הקלעים שלהם, לתקשר בינינו ולהניע את הכדור בהתקפה. ככה נוכל לנצח את המשחק".

טל דן, וויין סלדן | קובי אליהו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי