דיווח: קיירי אירווינג סומן כמטרה העיקרית של הלייקרס

קיירי אירווינג
קיירי אירווינג | AFP

אחרי שהקבוצה מלוס אנג'לס פינתה מקום בתקרת השכר להחתמת כוכב נוסף, בארה"ב טוענים שהרכז הפך ליעד העיקרי לקראת שוק השחקנים החופשיים. גם קוואי לאונרד על הכוונת של קבוצתו של לברון ג'יימס

(גודל טקסט)
אחרי שיצרה מספיק מקום תחת תקרת השכר על מנת להציע חוזה מקסימום, לוס אנג'לס לייקרס סימנה את קיירי אירווינג וקוואי לאונרד כמטרות העיקריות שלה לשוק השחקנים החופשיים, כך מדווח מארק שטיין מה'ניו יורק טיימס'.


אמש (חמישי) הלייקרס הכניסו לעסקת הטרייד על אנתוני דייויס את העברתם של מו ווגנר, אייזק בונגה וג'מריו ג'ונס ובזכות ויתור של דייויס על מענק טרייד שהגיע לו, הסגולים-זהובים יוכלו להציע 32 מיליון דולר לעונה על מנת להנחית כוכב ישלים טריו יחד עם הפורוורד שהגיע מניו אורלינס ולברון ג'יימס.


מאז שאירווינג חשף בינואר האחרון שהתקשר ללברון כדי להתנצל על התנהגותו בתקופה שהשניים חלקו את חדר ההלבשה של קליבלנד, החלו הספקולציות המקשרות את הרכז ללייקרס. מוקדם יותר החודש דווח שהסיכויים של הקבוצה להחתים את אירווינג גברו עם החתמת אנתוני דייויס, שכן הגארד מעוניין לשחק איתו כבר המון זמן.




לגבי לאונרד, יכולתם של הלייקרס לספק לו חוזה מקסימום עשויה לפתות אותו להצטרף. בהיותו יליד לוס אנג'לס, ידוע כבר זמן שהפורוורד מעוניין לשחק בעיר הולדתו, אך דיווחים שונים בארצות הברית טענו בשנה האחרונה שהוא מעדיף את הקליפרס כיוון שהוא לא מעוניין להיות כינור שני ללברון.


לאחר צירופו של דייויס, ניתן רק להניח שקוואי לא ימצא עניין בהגעה לקבוצה שבה הוא גלגל שלישי במיוחד אחרי שהוביל קבוצה לאליפות, אך אתמול פורסם כי הוא מתכוון להיפגש עם הלייקרס בשבוע הבא, בנוסף לקליפרס וקבוצתו האחרונה טורונטו.


יסכים להיות גלגל שלישי בלייקרס? קוואי לאונרד (Gettyimages)
יסכים להיות גלגל שלישי בלייקרס? קוואי לאונרד (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי