גם הוא לא מעכל: אנטטוקומפו סגר את הרשתות החברתיות

קובי בראיינט, יאניס אנטטוקומפו
קובי בראיינט, יאניס אנטטוקומפו | Mike McGinnis/Getty Images

הכוכב היווני, שזכה בתואר ה-MVP לא מעט בזכות האימונים עם קובי בראיינט והיה ידוע בקשר ההדוק שלו עם הכדורסלן האגדי, מחק את הטוויטר והאינסטגרם לאחר מותו הטרגי

(גודל טקסט)

השפעתו של קובי בראיינט על כוכבי ההווה ב-NBA תישאר לנצח, שכן מספר 8 ו-24 של הלייקרס שימש דוגמא עבור הכישרונות העולים בליגה כשאלו היו בגיל ההתבגרות. כמו כולם, גם יאניס אנטטוקומפו מתאבל על לכתו בטרם עת של השחקן האגדי. אך לעומת שאר אנשי הכדורסל שספדו לקובי ברשתות החברתיות, ה-MVP המכהן החליט למחוק את כל הפרופילים שלו בטוויטר ובאינסטגרם.

אנטטוקומפו התאמן עם בראיינט במהלך פגרות הקיץ האחרונות, כדי ללמוד מאחד הגדולים בכל הזמנים על ה"ממבה מנטליטי". רק בחודש מרץ האחרון אמר עליו קובי שהוא "רק מתחיל להמריא". אגדת לוס אנג'לס היה זה שאתגר את הפריק היווני לזכות בתואר ה-MVP, הישג שכוכבה של מילווקי באקס רשם בתום העונה הקודמת, ויאניס היה ידוע בקשר ההדוק שלו עם קובי.

בארה"ב סיפרו שאנטטוקומפו היה מגיע לכל אימון עם בראיינט שלוש שעות לפני הזמן, כדי להבהיר שהוא לא שם למטרות יח"צ אלא רק בשביל לעבוד קשה. אחרי שהיווני נבחר לשחקן המצטיין של הליגה, ה"ממבה השחורה" סימן עבורו את המטרה הבאה: טבעת אליפות. עבור יאניס, שאיבד את אביו צ'ארלס ב-2017, מדובר באבידה ענקית נוספת.

זוכרים את קובי בראיינט:
פרידה מאגדה: המורשת שהשאיר אחריו קובי בראיינט תיזכר גם בעוד 100 שנים
התרסקות המטוס של קובי בראיינט

שאק נפרד מקובי: "איבדתי את האחיינית שלי ג'יג'י ואת אח שלי"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי