יחזור מפרישה? דייויד בלאט סומן כמועמד לאימון שיקגו בולס

דיוויד בלאט
דיוויד בלאט | Doug Pensinger/Getty Images

למרות שהודיע לא מכבר על סיום הקריירה על הקווים, בארה"ב מאמינים כי פנייה מצד הקבוצה מעיר הרוחות תעורר עניין אצל הישראלי ותהווה עבורו הזדמנות לפצות על הפספוס בקליבלנד: "הוא ווינר מוכח"

קבוצות: שיקגו בולס
(גודל טקסט)

שיקגו בולס במדרון תלול בשנים האחרונות. הקבוצה מעיר הרוחות שקועה בתחתית אזור המזרח ולא העפילה לפלייאוף ה-NBA בשתי העונות האחרונות, כשגם בזו הנוכחית היא דורגה רק במקום ה-11 לפני שמגיפת הקורונה הביאה לעצירת הפעילות. אתמול (חמישי) פורסם בארצות הברית כי הבולס עומדים לבצע שינוי בעמדת מקבל ההחלטות ולהחתים כמנהל מקצועי את ארתוראס קארניסובאס, שעבד בדנבר נאגטס בשלוש השנים האחרונות. בעקבות כך, בתקשורת האמריקאית החלו לעסוק גם במועמדים פוטנציאליים להחליף את ג'ים בוילן על הקווים ואחד השמות שנכללו ברשימה הוא לא אחר מאשר זה של דייויד בלאט.

בחודש דצמבר האחרון, הישראלי בן ה-60 הודיע על פרישה מאימון לטובת תפקיד היועץ המקצועי של ניו יורק ניקס, זאת לאחר שחשף בקיץ הקודם כי הוא סובל מטרשת נפוצה. עם זאת, בארצות הברית חושבים שפנייה מצד שיקגו עשויה לעורר עניין אצל בלאט, שכן תהיה זו הזדמנות לפצות על פספוס ההזדמנות כמאמן קליבלנד קבאלירס בזמנו. "הוא ווינר מוכח ובהחלט יש לו את מה שנדרש כדי לקחת את שיקגו לרמה הבאה", נכתב.

כזכור, בלאט הגיע לניו יורק בזכות הקשרים שלו עם הנשיא סטיב מילס, חברו מהתקופה המשותפת במכללת פרינסטון, אלא שמילס פוטר לפני חודשיים על ידי הבעלים ג'יימס דולן – מה שהותיר את מעמדו של הישראלי בסכנה מסוימת.

בלאט. ישקול חזרה מפרישה לטובת שיקגו? (ROMAIN LAFABREGUE / Contributor)
בלאט. ישקול חזרה מפרישה לטובת שיקגו? (ROMAIN LAFABREGUE / Contributor)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי