"סמארט בשוק, הוא חשב שיפרוש בבוסטון". פורזינגיס נפרד מהוויזארדס

הגארד שעבר לממפיס מתקשה לעכל את העברתו אחרי תשע שנים בסלטיקס. הלטבי שהגיע במקומו: "נהנתי בכל לילה לשחק עבורכם"

(גודל טקסט)

יממה לפני דראפט ה-NBA שייערך הלילה (בין חמישי לשישי), וושינגטון, בוסטון וממפיס השלימו טרייד מושלש דרמטי במיוחד. הסלטיקס ככל הנראה צירפו את השחקן הבכיר בעסקה בדמותו של קריסטאפס פורזינגיס מהוויזארדס, אך הדבר שהפתיע רבים יותר מכל הוא הפרידה ממרכוס סמארט.

העסקה המקורית שכללה את הקליפרס במקום את הגריזליס הייתה אמורה לשלוח את מלקולם ברוגדון ללוס אנג'לס, אך בעיר המלאכים חששו ממצבו הרפואי של ברוגדון ולקחו צעד אחורה. אל החלל נכנסה ממפיס, ששמה את ידה על גארד אחר מבוסטון, מי שב-2022 נבחר לשחקן ההגנה של העונה.

בבוסטון מדובר בטלטלה של ממש, שכן הם נפרדים כעת מהמנהיג של הקבוצה בתשע השנים האחרונות. לפי דיווח ב"בוסטון גלוב", סמארט היה "בשוק מוחלט" מכך שהועבר בטרייד וגם היום הוא מתקשה לעכל את בשורה. עוד בדיווח צוין כי סמארט האמין שהוא יפרוש במדי הסלטיקס, קבוצת ה-NBA היחידה בה שיחק עד היום.

קריסטאפס פורזינגיס, דני אבדיה, שחקני וושינגטון וויזארדס
אבדיה ופורזינגיס | אימג'בנק GettyImages, Jess Rapfogel

מי שכאמור יגיע לסגנית אלופת המזרח הוא פורזינגיס, אחרי עונה וחצי בוושינגטון. הלטבי התיידד העונה עם דני אבדיה, אך כעת הישראלי ייאלץ להיפרד מחברו הטוב על המגרש ומחוצה לו.

הלטבי צייץ בחשבון הטוויטר ונפרד מעיר הבירה: "להיפרד זה תמיד קשה. לארגון, לחבריי לקבוצה, למאמנים ולכל העובדים – תודה. אני אתגעגע אליכם. תודה לאוהדים שכל כך תמכו בי, אני מעריך את זה ובכל לילה נהנתי לשחק עבורכם. אני מאחל לכם הצלחה בזמן שאני עובר לפרק הבא בקריירה שלי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי