סקרמנטו מתמוגגת: "סשה וזנקוב אחד הקלעים הטובים בעולם"

play
שחקן סקרמנטו קינגס סשה וזנקוב | GettyImages, Lachlan Cunningham
ילד הפלא שבר שיא של דונצ'יץ', ריאל ניצחה את בארסה בקלאסיקו 03:14

פוקס הילל ("החטיא 7 פעמים ב-150 זריקות"), הרטר טען כי ה-MVP של היורוליג אשתקד כבר שבר שיאי קליעה באימונים. גם סאבוניס נלהב

(גודל טקסט)

סקרמנטו קטעה אשתקד את אחד הרצפים הארוכים בספורט האמריקאי, כשהעפילה לפלייאוף אחרי 16 עונות שכונות. בעונה הקרובה ינסו הקינגס להתעלות על ההישג הזה ולהגיע רחוק יותר מהסיבוב השני, כשהבסיס נותר זהה והחיזוק העיקרי הגיע מהיורוליג: סשה וזנקוב.

ה-MVP של המפעל האירופי הבכיר אשתקד סיים תקופה נהדרת באולימפיאקוס וכעת יקווה להראות שהוא מסוגל להשפיע גם בליגה הטובה בעולם. שחקן הפנים המוכשר (28, 2.06 מ') כבר זכה למחמאות גדולות על האימונים שערך עם חבריו החדשים, כשאת המחמאה הגדולה מכולן קיבל מכוכב הקינגס, דיארון פוקס.

"הוא אחד הקלעים הטובים בעולם", התמוגג פוקס. "זה מטורף איך הוא זורק. באחד התרגילים שלנו הוא זרק 150 פעם ולדעתי החטיא 7. הוא פשוט אחד הטובים בעולם. אנחנו רוצים שירגיש בנוח, שיהיה לו אור ירוק לזרוק, כי בגלל זה הוא כאן. גם אם הוא חושב שזו זריקה רעה, זו כנראה לא זריקה רעה. כשהוא נכנס לקצב, זה כאילו הרשת לא זזה. זה מטורף".

עוד ב-NBA

ברוני ג'יימס ממשיך להחלים, לברון: "הוא יחזור לשחק ב-USC העונה" לילארד: "השחקן הטוב בליגה לצידי, לא יודע איך שומרים נגד זה" דוראנט יגיע לאולימפיאדה, לברון: "זה לא נטל פיזי גדול מדי" אבדיה: "אני מרגיש ותיק, זה משוגע. רוצה לשפר את אחוזי הקליעה"

וזנקוב קלע 46 אחוז מחוץ לקשת בעונת 2019/20. לאחר מכן ירד ל-43% ו-37% ו-38% בשנתיים החולפות, אז הפך לכוכב הבלתי מעורער של אולימפיאקוס ורוב ההתקפות עברו דרכו. אשתקד העמיד ממוצעי שיא של 17.8 נקודות ו-5.9 ריבאונדים למשחק.

קווין הרטר, שבעצמו נחשב לקלעי מצוין, הוסיף: "סשה מדהים, הוא כבר שבר כמה שיאי קליעה שהיו לנו מהשנה שעברה. הוא פשוט לא מחטיא. רובנו צריכים לעבוד קשה כדי להגיע לקצב שלו".

דומנטאס סאבוניס סיכם: "הוא ה-MVP של היורוליג, ולעשות את זה בסגנון שלו – קליעה, מעט מאוד כדרורים, חיתוכים לסל – אומר הכל. אני כבר לא יכול לחכות שיתחיל מחנה האימונים כדי להיות איתו על הפרקט".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי