הארדן מאושר, פילדלפיה עוד לא סיימה? בארה"ב מגיבים לטרייד הגדול

play
ג'יימס הארדן | Getty Images / Stringer
תיקתקנו, סיכום אירועי הספורט 30.10 07:56

הקליפרס עלו למקום החמישי בסוכנויות ההימורים, הפרשנים טוענים: הסיקסרס עשויים להשתמש בחלק מהנכסים שקיבלו בעתיד הקרוב

(גודל טקסט)

אם לשפוט לפי שמות בלבד, לוס אנג'לס קליפרס הפכה הבוקר (שלישי) לאחת המועמדות המובילות לזכות באליפות ה-NBA. מאז הסכסוך המתוקשר עם דריל מורי, רצה ג'יימס הארדן לעבור ליעד אחד וליעד אחד בלבד – וכעת הוא גם קיבל את מבוקשו, כשיתאחד בעיר המלאכים עם חברו לאוקלהומה סיטי ויוסטון לשעבר ראסל ווסטברוק, וירכיב ביחד עם קוואי לאונרד ופול ג'ורג' רביעיית כוכבים מזדקנים שהיא לכל הפחות מסקרנת למדי.

בניגוד למתווה העסקה עליו דווח בשבועות האחרונים, הקליפרס לא נאלצו לוותר על טרנס מאן או על נורמן פאוול. במקום זאת, הם שלחו את מרכוס מוריס, ניקולא באטום, רוברט קובינגטון, קיי ג'יי מרטין, שתי בחירות סיבוב ראשון, שתי בחירות סיבוב שני והזכות להחליף בחירות – וקיבלו מלבד ה-MVP לשעבר גם את פי ג'יי טאקר ופיליפ פטרושב.

"השיחות התחדשו בסוף השבוע, כשהתברר שזה לא סביר שהארדן יחזור לשחק בפילדלפיה", כתב אדריאן ווג'נראוסקי. "הסיקסרס רצו שתי בחירות סיבוב ראשון, הם מאמינים שכך יוכלו לחזר אחר גארד נוסף ברמה גבוהה כדי לצוות ליד ג'ואל אמביד וטייריס מקסי. הארדן מאושר להגיע לקליפרס". גם הקליפרס מאושרים: אחת הסיבות העיקריות לטרייד, דווח בארצות הברית, היא המעבר של סטיב באלמר וקבוצתו לאולם משלהם באינגלווד לפני פתיחת העונה הבאה.

זו הפעם הרביעית שהארדן עובר בטרייד. מלבדו, היו רק שלושה זוכי MVP שיכולים להתגאות בהישג דומה – אחד מהם הוא ווסטברוק, והשניים האחרים מוזס מאלון ובוב מקאדו. "כרגע, אני חושב שלדנבר, פיניקס וגולדן סטייט יש יותר סיכוי במערב מאשר לקליפרס", צייץ סם קווין מ-CBS. בסוכנויות ההימורים הסכימו: כרגע, לבוסטון, מילווקי, דנבר ופיניקס סיכויים גבוהים יותר לזכות באליפות. הקליפרס במקום החמישי, ואחריהם גולדן סטייט ולוס אנג'לס לייקרס.

"הארדן עדיין די טוב ומפורסם, אז אנשים יחשבו שהסיקסרס לא קיבלו הרבה, אבל אם אני קבוצה כלשהי – הייתי רוצה מאוד את בחירות הדראפט של הקליפרס מ-2027 עד 2030", הוסיף קווין. "פי ג'יי טאקר חלק חשוב מהטרייד, הוא עשה עובדה טובה מאוד מול ניקולה יוקיץ'".

קריי קרלין, המסקר את הסיקסרס בין היתר ב-USA TODAY, ניתח וטען שזה לא המהלך האחרון של פילי: "חייבים לתהות, כמה זמן יישארו מוריס, באטום, קובינגטון, מרטין או בחירות הדראפט הללו. דריל מורי תמיד רמז שהוא מוכן להפוך את הנכסים הללו לשחקן משמעותי שיעזור לניצחונות באופן מיידי. הייתי מצפה למהלך נוסף בעתיד. זו לא התמורה הסופית עבור הארדן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי