הליגה חוקרת את החניקה של דריימונד גרין: "תשעו אותו לכל נובמבר"

התקרית האלימה של כוכב גולדן סטייט תחת חקירה, גרין צפוי לספוג עונש השעיה, בארה"ב תוהים עד כמה. פטריק בברלי צוחק על אנטוני טאונס: איפה היית?

(גודל טקסט)

דריימונד גרין שוב בכותרות בעקבות אירוע אלים, ועלול לשלם על זה ביוקר. בארה"ב מדווחים שהנהלת ה-NBA חוקרת את הקטטה שפרצה הלילה (בין שלישי לרביעי) פחות משתי דקות לפתיחתו של המשחק בין גולדן סטייט למינסוטה, שאחריה הורחקו גרין, קליי תומפסון וג'יידן מקדניאלס מהטימברוולבס. עם זאת, האצבע מופנית בעיקר לאיש אחד, דריימונד הידוע לשמצה, בעל ההיסטוריה של עבירות המשמעת, שהפעם נראה חונק את רודי גובר בצורה אגרסיבית, חסרת פרופורציה לעימות.

על פי הדיווח, "ב-NBA בוחנים לעומק את התקרית, שבה גרין נראה חונק את גובר ונועל את ידיו סביב צווארו… ההחלטה אמורה להתקבל לפני המשחק הבא של גולדן סטייט, שתפגוש את אוקלהומה סיטי ביום חמישי בלילה…. החקירה תכלול בחינה עמוקה של סרטונים וראיונות עם הנוכחים".

דריימונד גרין חונק את רודי גובר
| צילום מסך, מתוך שידורי הטלוויזיה

רק לאחרונה גרין הורחק בפלייאוף, אחרי דריכה על דומאנטס סאבוניס מסקרמנטו, ואחרי ההחלטה אמר סגן נשיא הליגה ג'ו דומארס ש"הפעולות המוגזמות של דריימונד גרין" וההיסטוריה שלו כ"עבריין חוזר" היו חלק מההחלטה של הנהלת הליגה להשעות אותו למשחק השלישי בסדרת הפלייאוף. "בזה זה הסתכם: פעולות מוגזמות וחריפות, התנהגות מזיקה ועבריין חוזר", אמר דומארס על השיקולים, "זה מה שמכריע שתסיים עם השעיה". נראה שכל האלמנטים חוזרים גם במקרה הזה.

בטור ב"usatoday" קוראים להשעיית דריימונד. על פי ג'ף זילגיט, "די, הליגה צריכה להשעות את גרין עד סוף חודש נובמבר… הוא כבר מזמן הפך את המשחק שלו ל-WWE, עם התגרות בקהל, טראש טוק עם היריב, אבל זה היה עניין של זמן עד שיעבור מ-WWE ל-UFC. תהיה השעיה, אבל כמה? משחק אחד? שלושה? חמישה? עשרה? נדרשת תגובה חזקה, השעיה ארוכה. זה המסר שהליגה חייבת להעביר".

פטריק בברלי הוותיק, ששיחק בעבר במינסוטה, ביקר בחריפות את קרל אנתוני טאונס, שלדבריו, לא הגן מספיק על חברו ולא הצליח למשוך את גרין מגובר ולא מנע את החניקה.

"KAT (קרל אנתוני טאונס) הוא זיוף", אמר בברלי, "מישהו חונק ככה ולא משחרר… ואז אני רואה את KAT עושה פרצוף של בריון, אבל בעצם הוא לא עושה כלום… תחנוק את דריימונד בחזרה". ומה יקרה אם הקבוצות ייפגשו שוב בפלייאוף? לטענת בברלי, "אם אני דריימונד, אני מחכה להם בפלייאוף, ולא מודאג מאנטוני טאונס, האיש שלא עזר לחברו שלו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי