דריימונד גרין לא מתחרט ולא משתנה: "אמשיך להיות עצמי, לא משנה מה"

play
הרוחות התלהטו בשניות. תומפסון וגרין אחרי ההרחקה | GettyImages, Ezra Shaw
ניצחון שביעי רצוף בליגה: פנרבחצ'ה גברה 85:96 על פטקימספור 01:30

כוכב גולדן סטייט התייחס לראשונה לחניקת גובר שהובילה להשעיה: "אבוא לעזרת חברי לקבוצה בכל פעם, זה מי שאני. צריך להפסיק לשפוט אותי לפי מעשי העבר"

(גודל טקסט)

דריימונד גרין סיפק ב-14 בנובמבר רגע עגום נוסף בקריירה הסוערת שלו, כשחנק את רודי גובר והושעה מחמישה משחקים. הפרשנים תקפו, השחקנים היריבים שוב הרימו גבה – אך כוכב גולדן סטייט לא מצטער ולא מתנצל.

"אני לא חי את חיי עם חרטות", אמר היום (שני), בהתייחסות ראשונה לפרשה. כזכור, קליי תומפסון וג'יידן מקדניאלס התעמתו כדקה וחצי לאחר פתיחת המפגש של הווריירס עם מינסוטה, שחקנים אחרים הצטרפו ובמהלך הקטטה, גרין החל לחנוק את גובר – איתו יש לו יריבות ארוכת שנים.

"אני אבוא לעזרת חבר שלי לקבוצה בכל פעם", הוסיף דריימונד. "אכפת לי רק מה האנשים החשובים לי חושבים עלי. אני לא כאן כדי לפרש מה אנשים חושבים. מבחינתי, אני תמיד אהיה שם עם החברים שלי לקבוצה, זה מי שאני כשחקן, זה מי שאני כחבר. בין אם אני טועה או צודק, אם תסתכל הצידה – תראי אותי שם".

האם גרין למד את הלקח? האם גולדן סטייט ערכה לו שיחת הבהרה? אם לשפוט לפי ציטוטיו, עושה רושם שלא: "אני אמשיך להיות עצמי, לא משנה מה. זה לא ישתנה. כמובן שתמיד אפשר לעשות את הדברים בצורה טובה יותר, על כך כולנו מסכימים".

על דבר אחד דריימונד לא מוכן לסלוח: העובדה כי מעשי העבר שלו ממשיכים להשפיע על הצורה בה שופטים אותו – תרתי משמע – גם היום. בהודעה על השעייתו, נטען כי ההיסטוריה של ההתנהגות שלו תרמה להיקף ההרחקה. "הם ממשיכים להגיד, 'עשית את זה בעבר', ואני משלם על כך. הושעיתי ממשחק 5 בגמר. אי אפשר להמשיך להשעות אותי על מעשי העבר שלי".

בלילה שבין שלישי לרביעי ישוב גרין לראשונה לפרקט, כשגולדן סטייט תפגוש את סקרמנטו למשחק שיכריע מי תעבור סיבוב בטורניר אמצע העונה. "זה יהיה כמו משחק 7", אמר דריימונד, "האווירה, ההתלהבות, זה יהיה כמו משחק 7".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי