ביום החג של דוראנט, שחקן הספסל של דנבר עצר אותו על 0 מ-14

play
קווין דוראנט, שחקן פיניקס סאנס | רויטרס
דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס 01:27

כוכב פיניקס עלה למקום העשירי בקלעי כל הזמנים, אך פייטון ווטסון שיתק אותו וניצח: "אני צופה בו שנים, הוא אחד הגיבורים שלי"

(גודל טקסט)

היסטוריה נרשמה הלילה (בין שישי לשבת) באולמה של פיניקס, שם כוכב הסאנס קווין דוראנט עקף את מוזס מאלון ועלה למקום העשירי בטבלת קלעי כל הזמנים ב-NBA. לצערו, 30 הנקודות שקלע הלילה לא הספיקו והקבוצה מאריזונה נכנעה בביתה 119:111 לאלופה דנבר.

דוראנט עומד כעת על 27,423 נקודות במשחקו ה-1,003 בעונה הרגילה, וכעת המטרה הבאה שלו היא המקום התשיעי – שם ניצב כרמלו אנתוני עם 28,289. "זה מסע ארוך להיות במקום הזה, לצד השמות האלה", אמר דוראנט על ההישג, "זה דורש הרבה עבודה, הכנה, ואנשים שיעזרו לך להגיע לרגע הזה". לברון ג'יימס שכידוע מוביל את טבלת כל הזמנים מיהר לברך בטוויטר, וכעת שני הפורוורדים הוותיקים הם השחקנים הפעילים היחידים בעשירייה הפותחת.

אגדה מפרגנת לאגדה

פייטון ווטסון מצטנע

במשחק עצמו נאלץ דוראנט להתמודד ללא שתי הצלעות האחרות בביג 3 – דווין בוקר ובראדלי ביל – וגם 31 הנקודות של יוסוף נורקיץ' לא הועילו. הנאגטס בעצמם הגיעו בהרכב חלקי ונטול ג'מאל מארי וארון גורדון, אך זה אפשר להם לגלות גיבור מפתיע שאמלל את דוראנט בהגנה – פייטון ווטסון.

שחקן השנה השנייה מיעט לקבל דקות בעונת האליפות, אך עם עזיבתו של ברוס בראון בקיץ התפנה מקום והוא נכנס לרוטציה של מייק מאלון. דוראנט פתח את המשחק עם 4 מ-4 מהשדה, אך מהרגע שווטסון עלה מהספסל, הכל השתנה. במהלכים שבהם שמר ווטסון על דוראנט הוא עצר אותו על 0 מ-14 מהשדה (8 מ-25 בסך הכל) וגרם לו לאבד את הכדור שלוש פעמים.

אז מה הוא סוד הקסם של ווטסון? הפורוורד שגם קלע 8 נקודות אמר: "הכל קשור לזה שאני צופה בו כל כך הרבה שנים. הוא היה אחד מגיבורי הכדורסל שלי כשגדלתי. כל דבר שאני יכול ללמוד ממנו כדי להשתפר ולהביא למשחק שלי, אני לוקח. כשאני משחק מולו זה כמו לצפות שוב בהיילייטס שלו כשהייתי ילד. אני עושה את המיטב, אי אפשר לשתק אותו לגמרי, הוא אחד מהגדולים בכל הזמנים, עשיתי את מה שאני יכול".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי