ריקי רוביו התיר את חוזהו בקליבלנד, יסגור מעגל בברצלונה?

play
ריקי רוביו, שחקן קליבלנד קאבלירס | GettyImages, Sarah Stier
שיא קריירה לקייל אלכסנדר באירופה, 80:89 להפועל ת"א על וולבס ביורוקאפ 03:23

הרכז הספרדי שלקח בקיץ הפסקה מכדורסל כדי להתמקד בבריאותו הנפשית סיכם עם הקאבלירס על פרידה. אם יחזור לשחק, זה כנראה יהיה במולדתו

(גודל טקסט)

בחודש אוגוסט האחרון, שבועות בודדים לפני פתיחת אליפות העולם, ריקי רוביו הימם את הכדורסל הספרדי. הרכז בן ה-33 הודיע כי החליט לעשות הפסקה בקריירה המקצוענית עד להודעה חדשה כדי להתמקד בבריאותו הנפשית, והיום (חמישי) הגיעה התפתחות נוספת בעלילה שלו.

רוביו מחזיק בחוזה לעונה הנוכחית בקליבלנד קאבלירס אך מסיבותיו האישיות לא נמצא עם הקבוצה, והיום הצדדים הגיעו לסיכום על התרת חוזהו. הגארד הודיע במכתב כי בכך הסתיימה קריירת ה-NBA שלו, ואם הוא יחליט לשוב ולשחק באופן מקצועני, לפי אדריאן ווז'נרובסקי מ-ESPN, זה ככל הנראה יהיה במולדתו ספרד.

ה-MVP של אליפות העולם ב-2019 שבה זכתה ספרד גדל בחובנטוד, אך במולדתו הוא מזוהה עם ברצלונה. רוביו שיחק אמנם רק שנתיים לפני שיצא למסע בן 12 שנים ב-NBA, אך הוא הספיק לזכות באליפות, שני גביעים וביורוליג בשנת 2010 – התואר האירופי האחרון עד היום של הבלאוגרנה.

הסיכויים שרוביו ישוב למגרשים אינם ידועים בשלב זה, אולם אם יחליט לחזור, לברצלונה יש סיכוי טוב לצרפו נוכח ההיכרות של רוביו עם מנהל הקבוצה חואן קרלוס נבארו והמאמן רוג'ר גרימאו מימיהם המשותפים בקו האחורי של הקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי