גרין חשף: "הייתי קרוב לפרוש, אדם סילבר מנע ממני לעשות זאת"

כוכבה של גולדן סטייט סיים לרצות את עונש ההשעייה אחרי שהכה את נורקיץ', ובפודקאסט שלו סיפר על השיחה עם קומישינר ה-NBA: "הוא מאוד עזר לי, מודה שאני משחק בליגה שהוא נמצא בה"

(גודל טקסט)

השעייתו של דריימונד גרין, שחקנה של גולדן סטייט, הייתה משמעותית ביותר גם עבור הפורוורד האמריקאי וגם עבור הווריירס. גרין, ששלח מכה לפניו של יוסוף נורקיץ', סנטר פיניקס, הורחק בפעם השלישית העונה וספג השעייה שנייה העונה מליגת ה-NBA, כשמלבד ההפסד הכספי לפורוורד עם פספוס משחקים רב בתקופה האחרונה, הוא היה מחויב לעבור סדרת טיפולים הכוללת ייעוץ וסיוע מנטלי. כעת, הכוכב מהחוף המערבי ישוב אחרי שסיים לרצות את עונש ההשעייה והוא חשף פרט מעניין על הזמן שלו מחוץ לפרקט.

בפודקאסט שלו, סיפר שחקנה של גולדן סטייט על התקופה מחוץ למגרשים, עם חזרתו לאימוני הקבוצה והקאמבק הצפוי במהלך השבוע, והודה כי הקומישינר של הליגה, אדם סילבר, שיכנע אותו לא לפרוש ממשחק פעיל.

"אמרתי לאדם שזה יותר מדי עבורי כל הדבר הזה, זה הכל נהיה יותר מדי קשה ושאני עומד לפרוש", סיפר גרין. "הוא הגיב וענה לי 'אתה מקשה על עצמך עם החלטה לא פשוטה ואני לא אתן לך לעשות את זה'. הייתה לנו שיחה ארוכה ונהדרת, הוא מאוד עזר לי. אני מודה על כך שאני משחק בליגה שהקומישינר שלה הוא אדם סילבר שהוא אדם שעוזר לך יותר מאשר פוגע. הוא מבין את השחקנים".

דריימונד גרין אחרי שהורחק יורד לחדר ההלבשה
| רויטרס

גם ב-NBA וגם בגולדן סטייט הודיעו על סיום תקופת השעייתו של גרין ש"השלים את התהליך המלא והטיפולים על מנת לשוב לשחק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי