בדרך לסוויפ נוסף? דנבר עלתה ל-0:3 על הלייקרס, ששוב התפרקו

play
שחקני המשנה שוב עשו את ההבדל. ארון גורדון חוגג | GettyImages, Ronald Martinez
שחקני דנבר נאגטס דיאנדרה ג'ורדן, ארון גורדון

התסריט מהעונה שעברה חוזר על עצמו? הלייקרס שוב פתחו היטב, שוב שמטו יתרון דו ספרתי וספגו הפסד 11 ברציפות לנאגטס, 112:105. שחקני המשנה שוב עשו את ההבדל, כשארון גורדון מככב עם 29 נקודות ו-15 ריבאונדים

(גודל טקסט)

רבותיי, ההיסטוריה חוזרת. דנבר נאגטס נמצאת כפסע מסוויפ נוסף על הלייקרס, בדיוק כמו בגמר המערב בעונה שעברה, אחרי שניצחה גם הלילה (בין חמישי לשישי) במשחק השלישי של הסדרה בסיבוב הראשון. אחרי ה-105:112 של האלופה הלילה, היא כבר עומדת על רצף של 11 ניצחונות על לברון ג'יימס, אנתוני דייויס וחבריהם, שפשוט לא מוצאים תשובות לעומק ולאיכות של הנאגטס, ונמצאים על סף הדחה משפילה נוספת.

המשחק הלילה היה כמעט העתק מדויק של משחקים קודמים בסדרה. הלייקרס שוב פתחו היטב, שוב עלו ליתרון דו ספרתי, ואחרי רבע אחד נראו בכיסא הנהג, עם יתרון 23:33. דנבר אמנם צימקה מעט לפני הירידה להפסקה, אבל הלייקרס עדיין נראו בשליטה.

אלא שאז פערי העומק החלו להתגלות. דנבר פתחה את המחצית השנייה בסערה עם מהלכים קבוצתיים נפלאים, נטלה את היתרון וסיימה את הרבע השלישי ב-22:34 לטובתה, כשארון גורדון נהנה מתשומת הלב שמופנית לניקולה יוקיץ' וג'מאל מארי ועושה ככל העולה על רוחו בשני צידי המגרש.

שחקני דנבר נאגטס דיאנדרה ג'ורדן, ארון גורדון
שחקני המשנה שוב עשו את ההבדל. ארון גורדון חוגג | GettyImages, Ronald Martinez
ניקולה יוקיץ', דנבר נאגטס, נשמר על ידי לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס
לא כוחות. יוקיץ' מול לברון | רויטרס

הלייקרס עוד ניסו לחזור, אבל הנאגטס קלעו פעם אחר פעם סלים חשובים, ובדקות הסיום המארחת נראתה מפורקת ומיואשת, כשדיאנג'לו ראסל שסיים משחק נפל ללא נקודות, נראה נסער ומתיישב בקצה הספסל בפסק הזמן של דרווין האם.

ארון גורדון הצטיין כאמור עם 29 נקודות לצד 15 ריבאונדים. ניקולה יוקיץ' סיים עם 24 נקודות באחוזים נהדרים (9 מ-13 מהשדה, 6 מ-7 מהעונשין) יחד עם 15 ריבאונדים ו-9 אסיסטים, גם ג'מאל מארי תרם את חלקו עם 22 ו-9 אסיסטים, ומייקל פורטר ג'וניור השלים משחק מצוין של החמישייה של דנבר עם 20 ו-10 ריבאונדים.

בצד השני, כוכבי הלייקרס הופיעו למשחק – כשאנתוני דייויס מנפק 33 נקודות ו-15 ריבאונדים ולברון ג'יימס מסיים עם 26 ו-9 אסיסטים – אבל התפוקה של שחקני המשנה שוב עושה את ההבדל. אוסטין ריבס אמנם קלע 22, אבל דיאנג'לו ראסל סיים כאמור ללא נקודות ועם 0 מ-7 מהשדה, ורוי האצ'ימורה הסתפק ב-5 נקודות בלבד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי