המועמד המועדף על לברון מתרחק, הלייקרס סימנו את ג'ייסון קיד

play
ג'ייסון קיד, מאמן דאלאס מאבריקס | רויטרס
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 3.5 08:13

טיירון לו בדרך להארכת חוזה בקליפרס והבהיר שאינו מעוניין לעבור ליריבה העירונית, מאמן דאלאס הוזכר כמחליף אפשרי לדרווין האם

(גודל טקסט)

פחות מיממה לאחר הפיטורים של דרווין האם וכל הצוות שלו מאימון לוס אנג'לס לייקרס, מועמד אחד להדריך את הקבוצה של לברון ג'יימס כבר הבהיר שהוא לא מעוניין בתפקיד, ושם מסקרן נוסף לרשימת המחליפים הפוטנציאליים: לפי כתב ESPN דייב מקמנאמין, ג'ייסון קיד הוא אחד המאמנים שהלייקרס בוחנים את האפשרות להחתים.

"אני צופה שהמטוטלת תנוע לכיוונו של מועמד מנוסה בקיץ הקרוב", אמר מקמנאמין בנוגע לחיפושים של הלייקרס אחר האיש שיחזיר אותם למאבק על אליפות ה-NBA, אחרי שנתיים עם האם שלפני כן לא החזיק בתפקיד המאמן הראשי בקבוצה כלשהי. אם הטענה תתברר כנכונה, שמו של ג'יי ג'יי רדיק שהוזכר במפתיע כמועמד יהיה פחות רלוונטי. בינתיים, ג'ייסון קיד העפיל רק הבוקר לחצי גמר המערב עם דאלאס מאבריקס, אצלה הוא חתום על חוזה גם לעונה הבאה.

כזכור, אמש דווח בארצות הברית שהמועמד המועדף על לברון הוא טיירון לו, מי שהפסיד עם הקליפרס לדאלאס בסיבוב הראשון של הפלייאוף והוביל יחד עם ג'יימס את קליבלנד קאבלירס לזכייה בטבעת ב-2016. אלא שלו, שגם הוא מחזיק בחוזה עם היריבה העירונית של הלייקרס עד 2026, די פסל את האופציה.

עוד לפני ההדחה של הקליפרס, כתב ESPN אדריאן ווז'נרובסקי דיווח על רצונם להאריך את החוזה של לו, שאמר אחרי ההפסד למאבריקס: "לא באתי הנה כדי לקפוץ ממקום למקום. כולם כאן נהדרים כלפיי, יש לי קשר נהדר עם הבעלים וההנהלה וזה מעולה. אשמח להיות כאן לטווח הארוך". על אזכור שמו כמועמד ללייקרס, לו הוסיף: "אין לי באמת מה להגיד על זה. זה נפלא שרוצים אותי, זו הרגשה באמת טובה, אבל כמו שאמרתי – אני רוצה להיות כאן ואני מקווה שנוכל לממש את זה".

האם פוטר אחרי שהודח בידי דנבר מהפלייאוף עונה שנייה ברציפות. אשתקד זה קרה בגמר המערב, הפעם כבר בסיבוב הראשון. לברון מחזיק באופציית יציאה מהעונה האחרונה בחוזהו בקיץ הקרוב, וכרגע לטענת מקמנאמין "הלייקרס לא מפעילים עליו לחץ".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי