לא הולכת לשום מקום: דנבר שלחה מסר עם הצגת ענק במינסוטה

אחרי שני ההפסדים הביתיים וההייפ הגדול סביב הוולבס, מארי ויוקיץ' כיכבו עם 24 נקודות כל אחד והוליכו את האלופה ל-90:117 בחוץ, שצימק ל-2:1 בסדרה. אדוארדס הוגבל ל-19 נקודות

(גודל טקסט)

אל תספידו כל כך מהר את האלופה. אחרי שני הפסדים ביתיים רצופים, בשיאו של ההייפ סביב מינסוטה, כשפרשנים אחדים כבר מכריזים על הסוויפ שבדרך, דנבר הזכירה לכולם מיהי באמת.

הנאגטס הביסו הבוקר (שבת) 90:117 את הטימברוולבס בחוץ, צימקו את הסדרה ל-2:1 והנחיתו על היריבה המדוברת מכה מורלית לא פשוטה, עם הצגה גדולה בשני צידי המגרש.

ג'מאל מארי, שעמד במרכזה של סערה במשחק 2 אחרי שחמק מהרחקה, קיבל שריקות בוז צורמות, אבל חזר ליכולת המוכרת שלו מהפלייאוף, ונראה שוב חד ומלא בביטחון, כשהוא שוב יוצר שילוב קטלני עם ניקולה יוקיץ', שמצידו הסתדר היטב הפעם עם ההגנה הקשוחה של הוולבס. בצד השני, אנתוני אדוארדס חזר להיראות אנושי אחרי שתי הופעות ענק במשחקים הקודמים.

דנבר פתחה את המשחק טוב יותר, ונראתה בשיא הריכוז. מארי לא התרגש משריקות הבוז ועזר לנאגטס לפתוח פער דו ספרתי כבר ברבע הראשון, ולמחצית ירדה האלופה ביתרון 15, כשמארי מגיע ל-18 נקודות. יוקיץ', שבמחצית הראשונה התמקד בעיקר בניהול המשחק, החל לצבור נקודות בחצי השני, ויחד עם מייקל פורטר ג'וניור (שהופך לעוגן של האלופה בפלייאוף הנוכחי) וארון גורדון שנכנס גם כן לעניינים, לטימברוולבס לא היה סיכוי.

ניקולה יוקיץ', דנבר נאגטס, לצד רודי גובר, מינסוטה טימברוולבס
חזר לעצמו. יוקיץ' חוגג מול גובר | GettyImages, David Berding
ג'מאל מארי, דנבר נאגטס
קיבל שריקות בוז, והגיב. ג'מאל מארי | רויטרס

הנאגטס הצליחו להשתחרר מהמלתעות של הטימברוולבס וסיימו את המשחק עם אחוזים מצוינים (54% מהשדה, 14 שלשות ב-48%), כשהם מציגים את השטף ההתקפי המפורסם שלהם. הגנתית, האלופה הצליחה להגביל את אנתוני אדוארדס במאמץ משותף של קנטביוס קולדוול פופ וכריסטיאן בראון.

יוקיץ' סיים עם 24 נקודות לצד 14 ריבאונדים, 9 אסיסטים, 3 חטיפות ו-3 חסימות, במשחק בו עשה הכל מהכל, גם בהגנה. מארי סיים עם אותו מספר נקודות, כשהוא מוסיף 5 אסיסטים ו-3 חטיפות, פורטר ג'וניור תרם 21 וארון גורדון (13) וקולדוול פופ (12) חתמו משחק בו כל שחקני החמישייה של מייק מאלון מגיעים לדו ספרתי.

אנתוני אדוארדס, מינסוטה טימברוולבס, לצד ארון גורדון, דנבר נאגטס
חזר להיראות אנושי. אדוארדס | רויטרס
קרל אנתוני טאונס, מינסוטה טימברוולבס
רגע של מפנה בסדרה? קרל אנתוני טאונס | אימג'בנק GettyImages, David Berding

בצד השני, אנתוני אדוארדס הסתפק ב-19 נקודות, 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים (לצד 5 איבודים), כשהוא מסיים עם 8 מ-15 מהשדה. קרל אנתוני טאונס הוסיף 14, וג'יידן מקדניאלס ומייק קונלי קלעו 10 כל אחד. הטימברוולבס מסוגלים לשחזר את הקסם במשחק 4, או שמשחק 3 ייזכר כרגע של מפנה בסדרה?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי