נורקיץ': "אני חושב שגם סבתא רצתה שאמשיך לשחק"

יוסוף נורקיץ'
יוסוף נורקיץ' | Kevin C. Cox/Getty Images

הבוסני של פורטלנד, שאיבד את סבתו שעה קלה לפני משחק ה-Play in נגד ממפיס, סיפר על ההחלטה לעלות לפרקט: "בהתחלה לא רציתי לשחק". מוראנט חשף לאחר ההפסד: "אני משחק לאחרונה עם שבר באצבע"

(גודל טקסט)

לא מעט חסרונות ניתן למצוא בקיום עונת ה-NBA במתחם אחד סגור בדיסניוורלד באורלנדו, אבל משחק ה-Play-in אמש (שבת), בסיומו פורטלנד טרייל בלייזרס ניצחה 122:126 דרמטי במיוחד את ממפיס גריזליס ועלתה על חשבונה לפלייאוף, בהחלט סיפק את הסחורה.

היה זה מפגש בין השמינית במערב למדורגת תשיעית, שבשל העובדה שהעונה קוצרה ב-NBA החליטו ששמונה הראשונות לא יעפילו אוטומטית לפלייאוף אם המדורגת תשיעית נמצאת במרחק של פחות מארבעה ניצחונות. לכן, דמיאן לילארד וחבריו נאלצו לרשום W אחרון כדי לפגוש השבוע את המוליכה לוס אנג'לס לייקרס בסיבוב הראשון.

לילארד, ה-MVP של "הבועה", רשם משחק נפלא נוסף וסיים עם דאבל-דאבל של 31 נקודות ו-10 אסיסטים, סי.ג'יי מקולום תרם 29 נקודות וגם יוסוף נורקיץ' וכרמלו אנתוני בלטו עם 22 נקודות כל אחד כדי להכניע את הגריזליס.

כרמלו אנתוני, דמיאן לילארד
כרמלו אנתוני, דמיאן לילארד | Kevin C. Cox/Getty Images

נורקיץ', שסבתו נכנעה למחלת קורונה שעה קלה לפני המשחק, סיפר בסיום: "לא רציתי לשחק הלילה, אבל אני חושב שסבתא הכריחה אותי", סיפר הסנטר שבנוסף ל-22 נקודות גם קטף לא פחות מ-21 ריבאונדים, חסם פעמיים וגם מסר שישה אסיטים ב-41 דקות על הפרקט. "הייתי כל העונה עם הקבוצה ואני חושב שגם היא הייתה רוצה שאשאר ואשחק. אני שמח שניצחנו ושאנחנו בפלייאוף – המטרה שבשבילה הגענו". בטוויטר הוא צייץ: "עשינו את זה בשבילך סבתא. מבטיח להילחם כמו שאת נלחמת".

לילארד כאמור רשם עוד משחק נפלא, אבל הפעם, בניגוד למשחקים קודמים, ברבע הרביעי נעלם מעט ובמהלכו זרק פעמיים בלבד לסל. את האחריות לקחו אנתוני עם שלשה מכרעת ומקולום שקלע 14 מתוך 29 הנקודות שלו ברבע המכריע, כמובן עם סיוע הגנתי מופלא של נורקיץ'.

"אני רוצה כבר מחר לשחק שוב", אמר מקולום לאחר המשחק, "היינו צריכים לנצח ולהבטיח את מקומנו בפלייאוף, לשמחתנו היינו במקום בו הכל תלוי בנו ולא רצינו לפספס את זה".

מן העבר השני, ג'ה מוראנט קלע שיא קריירה של 35 נקודות, אבל הוא והגריזליס נותרו מחוץ לפלייאוף: "בארבעת המשחקים האחרונים, מאז המפגש נגד טורונטו, אני משחק עם שבר באצבע", חשף הרוקי המצטיין, "אני מאוד מאוכזב שהפסדנו, מאוד. אף אחד לא אוהב להפסיד, אבל אני מסתכל על הצד החיובי ואנחנו יודעים שהיינו מאוד קרובים למטרה. בסך הכל מרחק שני ניצחונות מפלייאוף. נצטרך לעבוד קשה ולהגיע מוכנים לעונה הבאה".

ג'ה מוראנט
ג'ה מוראנט | Kevin C. Cox/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי