"לא מתקבל על הדעת": ווקר כעס על עצמו אחרי ההפסד

Jesse D. Garrabrant/NBAE via Getty Images | Jesse D. Garrabrant/NBAE via Getty Images

רכז הסלטיקס הביע ביקורת עצמית אחרי שלקח רק תשע זריקות ב-100:93 לטורונטו: "חייבים להיות טובים יותר". שיא מועדון לניק נרס, לאורי וסיאקם רשמו ציון דרך מרשים

(גודל טקסט)

חצי שנייה בלבד הפרידה בין בוסטון ליתרון 0:3 בסדרה נגד טורונטו והנה היא חזרה לנקודת ההתחלה, אחרי שהראפטורס השוו ל-2:2 הלילה (בין שבת לראשון) בזכות ניצחון 93:100 במשחק הרביעי בחצי גמר המזרח. היה זה הניצחון ה-22 של המאמן ניק נרס על הקווים של טורונטו, שווה לשיא המועדון.

קמבה ווקר ראה את זה מגיע כשהזכיר ש"מדובר באלופה והיא תחזור חזקה יותר" לאחר שהסלטיקס ניצחו את שני המשחקים הראשונים, והנתון הבא מוכיח זאת: טורונטו ניצחה שישה משמונת משחקי הפלייאוף האחרונים שהתייצבה אליהם כשהיא בפיגור בסדרה. לשם השוואה, בשמונת הקודמים שהיו לה בסיטואציה הזו, היא ניצחה רק שניים.

פסקל סיאקם, שהתקשה בשלושת המשחקים הראשונים, הוביל את הקנדים הלילה עם 23 נקודות ו-11 ריבאונדים ויחד עם קייל לאורי, שרשם נקודה פחות והוריד כמות זהה של כדורים חוזרים, השניים הפכו לצמד השחקנים הראשון בתולדות הקבוצה שמסיים משחק פלייאוף עם 20+10 בשתי הקטגוריות הנ"ל. לאורי, בנוסף, הצטרף לקוואי לאונרד כשחקן הראפטורס היחיד שרושם לפחות שתי חטיפות, שתי חסימות, שבעה אסיסטים ו-10 ריבאונדים במשחק פלייאוף.

טורונטו קלעה הלילה 17 שלשות מ-44 ניסיונות, אולם לאורי בטוח שהקבוצה שלו מסוגלת ליותר: "אני עדיין לא חושב שאנחנו קרובים לאיך שאנחנו יכולים לקלוע. הם יוצאים חזק מאוד לכל זריקה ואם אנחנו נכנסים לאחד המשחקים האלה שאנחנו חמים, זה עושה את ההבדל".

פסקל סיאקם
פסקל סיאקם | Nathaniel S. Butler/NBAE via Getty Images

בצד השני, זו לא הייתה אותה בוסטון שהופיעה לשני המשחקים הראשונים. רק ג'ייסון טייטום תרם את המספרים הרגילים (24 נקודות ו-10 ריבאונדים) ומי שהיה חסר הוא בעיקר ווקר, שהביע ביקורת עצמית בסיום: "אני חייב להיות יותר אגרסיבי. אין סיכוי שאני לוקח רק תשע זריקות. זה לא מתקבל על הדעת", אמר הרכז שסיים עם 4/9 מהשדה ורק 15 נקודות. "בכנות, אני חושב שהיו לנו זריקות נוחות לאורך כל המשחק. פשוט החטאנו המון זריקות שאנחנו יודעים שאפשר לקלוע".

ג'יילן בראון, שסיים עם 14 נקודות והחטיא 14 זריקות מתוך 18 שלקח, הוסיף: "לא שיחקנו כל כך טוב וגם אני אישית לא. חייבים להתאושש ולהיות מוכנים להילחם. זה כל הסיפור, מלחמה". ולא רק בראון טען כך, אלא רוב כוכבי הסלטיקס. ערב הקליעה החלש לא היה הגורם המרכזי להפסד מבחינתם, אלא העובדה שטורונטו שיחקה חזק יותר.

"אף אחד לא אמר שזה יהיה קל", סיכם ווקר אחרי שהסדרה חזרה לשוויון, "אנחנו יודעים איך זה בפלייאוף וזו האלופה המכהנת. החבר'ה שלהם עברו את זה, את הקרב הזה. הם כבר היו למטה ויודעים מה נדרש כדי לקום. אנחנו חייבים להיות טובים יותר ולמצוא את הדרך. אני אמצא את הדרך לגרום לחברים שלי לשחק באינטנסיביות גבוהה יותר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי