טורונטו כפתה משחק שביעי בתום שתי הארכות, הקליפרס עלו ל-1:3

שחקני טורונטו ראפטורס | Jesse D. Garrabrant/NBAE via Getty Images

האלופה נותרה בחיים אחרי 122:125 דרמטי על בוסטון. קייל לאורי כיכב עם 33 נקודות, כולל הסל שהבטיח ניצחון. קוואי לאונרד הוביל את הקבוצה מלוס אנג'לס ל-85:96 על דנבר והיה רחוק אסיסט בודד מטריפל דאבל

(גודל טקסט)

מיאמי היט כבר הבטיחה את מקומה בגמר המזרח, אך תיאלץ לחכות 48 שעות נוספות כדי להיוודע לזהות היריבה שלה, אחרי שהאלופה טורונטו ראפטורס נשארה בחיים הלילה (בין רביעי לחמישי) בזכות ניצחון על בוסטון סלטיקס בתום מותחן שכלל שתי הארכות. מאוחר יותר, לוס אנג'לס קליפרס עשתה צעד חשוב לעבר גמר המערב, כשגברה על דנבר נאגטס הודות לתצוגה הגנתית מרשימה.

בוסטון סלטיקס – טורונטו ראפטורס 125:122

הקנדים סירבו להיכנע גם כשפיגרו ברבע השלישי, בהארכה הראשונה ושוב בהארכה השנייה ומי שהחזיק אותם בדקות ההכרעה היה לא אחר מנורמן פאוול המחליף, שהתעלה במאני טיים וקלע 15 מ-23 הנקודות שלו לאחר הזמן החוקי. טורונטו כולה דייקה בשש משבע הזריקות שלה בהארכה השנייה, כשאת החשובה מכולן קלע קייל לאורי 11.7 שניות לסיום. ג'ייסון טייטום החטיא שלשה בצד השני ופספס הזדמנות לכפות הארכה נוספת. לאורי, שלא נח לשנייה לאחר הפסקת המחצית, סיים עם 33 נקודות, יחד עם 8 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. פרד ואן וליט תרם 21, עם 9 ריבאונדים ו-7 אסיסטים. בצד השני בלט ג'יילן בראון עם 31 ו-16 כדורים חוזרים, טייטום הוסיף 29 ו-14 בהתאמה ומרכוס סמארט רשם טריפל דאבל מרשים, של 23 נקודות, 11 ריבאונדים ו-10 אסיסטים, שלא הספיקו כדי למנוע הפסד דרמטי.

דנבר נאגטס – לוס אנג'לס קליפרס 96:85

שחקניו של דוק ריברס עלו לשמור חזק מאוד כבר מהפתיחה ועצרו את הנאגטס על 12 נקודות בלבד ברבע הראשון, מה שעזר לקליפרס לבסס יתרון שהגיע בשיאו ל-25 ולא נשמט לשנייה אחת, על אף שדנבר כפתה שוויון 48:48 באיזשהו שלב. אחד ממובילי המאמץ ההגנתי היה כמובן פול ג'ורג', שעצר את ג'מאל מארי על 6 מ-15 מהשדה למרות שנקלע לבעיית עבירות והוגבל ל-27 דקות משחק. בצד ההתקפי, הכוכב היה קוואי לאונרד, מי אם הוא לא. ה-MVP המכהן של סדרת הגמר היה רחוק אסיסט בודד מהטריפל-דאבל הראשון שלו בפלייאוף וקלע 30 נקודות, אליהן הוסיף גם 11 כדורים חוזרים. השחקן השישי של העונה, מונטרז הארל, הויסף 15 נקודות משלו. אצל דנבר, ניקולה יוקיץ' תרם 26 ו-11 ריבאונדים, מארי סיים עם 18 נקודות ומייקל פורטר ג'וניור רשם 15, כשחוץ משתיים הוא קלע את כולן ברבע השני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי