לברון אחרי הזכייה של יאניס ב-MVP: "מכעיס, התעצבנתי"

לברון ג'יימס | Mike Ehrmann/Getty Images

אחרי ה-114:126 של הלייקרס על דנבר והעלייה ל-0:1 בגמר המערב, הכוכב לא חשש לספק ציטוט לא אופייני. דיוויס: "זה מצית אותו", ווגל: "הוא מתרכז בלהשיג משהו גדול יותר מתואר אישי". וגם: נקודת הציון של רונדו

(גודל טקסט)

הלייקרס פתחו הלילה (בין שישי לשבת) היטב את סדרת גמר המערב, כשעלו ל-0:1 על דנבר אחרי 114:126 בתום משחק מרשים. עם זאת, כל הפוקוס הלך, אולי כרגיל, ללברון ג'יימס. הכוכב, שסובב את הקרסול במהלך הרבע השני, לא קלע במהלך המחצית השניה, אך בכל זאת סיים עם 15 נקודות ו-12 אסיסטים.

אבל ניכר שהוא מאוכזב מהבחירה ביאניס אנטטוקומפו ל-MVP של העונה בפעם השנייה ברציפות. "אני אתן תשובה כנה – זה עיצבן אותי", אמר לברון, אשר סיפק העונה ממוצעים של 25 נקודות, 10 אסיסטים ו-7.8 ריבאונדים למשחק. "מכעיס אותי שקיבלתי בהצבעה רק 16 קולות מתוך 101. אני לא אומר שהתואר לא מגיע למי שזכה, אבל זה מאוד עיצבן אותי, כן".

"סיימתי לא מעט פעמים בקריירה במקום השני, גם במאבק האליפות וגם במאבק על ה-MVP. תמיד המטרה שלי היא להשתפר בכל עונה ולהפוך לטובה יותר. יש דברים שאתה לא יכול לשלוט עליהם ואני מודה שזה הכעיס אותי", סיכם קינג ג'יימס.

יאניס אנטטוקומפו | Mike Ehrmann/Getty Images

גם אנתוני דייויס, שלהט עם 37 נק', התייחס לנושא: "זה בהחלט דבר שמצית אותו וגורם לו לרצות להוכיח". נקודת ציון אדירה רשם רג'ון רונדו, חברם של לברון ודייויס ללייקרס, אשר סיפק תשעה אסיסטים ועקף את מייקל ג'ורדן בכמות האסיסטים במשחקי פלייאוף.

פרנק ווגל, מאמן הלייקרס, הופתע גם הוא מהבחירה ביאניס שקיבל 85 קולות: "זה לא עניין של חוסר כבוד ליאניס, הייתה לו עונה נהדרת. הוא שחקן מצוין, אבל מה שלברון עושה עבור הקבוצה שלנו – מבחינתי אין כמוהו. בעיניי הוא ה-MVP, אבל אני מבין את מתנהלת ההצבעה ולמען האמת כל הקבוצה שלנו, אבל לברון מתמקד בלהשיג משהו גדול יותר מכל תואר אישי כזה או אחר".

אנתוני דייויס | Joe Murphy/NBAE via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי