לבקשת אנטטוקומפו: הולידיי ובוגדנוביץ' מצטרפים למילווקי

ג'רו הולידיי
ג'רו הולידיי | Ashley Landis - Pool/Getty Images

הבאקס וניו אורלינס סיכמו על טרייד לפיו את הדרך ההפוכה יעשו בלדסו, היל ושלוש בחירות דראפט בסיבוב הראשון, גם כוכב סקרמנטו יגיע ותמורתו יעברו לקינגס איליאסובה, דיוינצ'נזו ו-ווילסון

(גודל טקסט)

עתידו של ג'יימס הארדן ביוסטון רוקטס אמנם נמצא במוקד העניינים לקראת הדראפט ומיד לאחר מכן פתיחת החלון ב-NBA, אולם הלילה (בין שני לשישי) דווח בארה"ב על השלמת טרייד מסקרן במיוחד, כזה שצפוי להשאיר את יאניס אנטטוקומפו במילווקי באקס.

לפי העיתונאי המוערך שאמס צ'ראניה באתר "האתלטיק", מילווקי תעביר לניו אורלינס פליקנס את אריק בלדסו, ג'ורג' היל ושלוש בחירות דראפט בסיבוב הראשון, כל זאת בתמורה לג'רו הולידיי – שחקן שאנטטוקומפו ביקש לצרף לקבוצה.

הולידיי בן ה-30 שיחק בפליקנס בשבע השנים האחרונות וקלע בממוצע 19.1 נקודות למשחק והוא יגיע במטרה להשלים את אנטטוקומפו וכריס מידלטון, שני כוכבי הקבוצה. הוא כמובן יגיע על תקן מחליפו של בלדסו, שאכזב וכעת יעשה את הדרך ההפוכה לפליקנס.

בנוסף, דקות ספורות לאחר הפרסום על הטרייד שסוכם נודע כי זה לא יהיה החיזוק היחיד שמעמידים הבאקס לרשות אנטטוקומפו: גם בוגדן בוגדנוביץ' מצטרף למילווקי ובתמורה לסקרמנטו יעברו בטרייד דונטה דיוינצ'נזו, ד.ג'יי ווילסון וארסן איליאסובה.

יאניס אנטטוקומפו, סטף קרי
יאניס אנטטוקומפו. יש לו סיבה או שתיים להישאר | Streeter Lecka/Getty Images

עוד הלילה ב-NBA, ג'רמי גרנט החליט לוותר על האופציה בחוזהו ולעזוב את דנבר נאגטס. גרנט למעשה ויתר על שכר של 9.3 מיליון דולר לעונה וכעת הוא שחקן חופשי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי