נשאר בלוס אנג'לס: לברון ג'יימס חתם על הארכת חוזה

לברון ג'יימס | David Dow/NBAE via Getty Images

סוכנו של "המלך" אישר כי הוא ימשיך בשורות אלופת ה-NBA עד 2023, לאחר שוויתר על אופציית היציאה בשנה הבאה ושדרג את שכרו ל-85 מיליון דולר בשנתיים האחרונות בהסכם החדש עם הלייקרס. יזכה לעונת פרישה עם בנו?

(גודל טקסט)

לפני כחודש וחצי לברון ג'יימס הוביל את לוס אנג'לס לייקרס לאליפות ה-NBA הראשונה שלה מזה עשור ואחרי שהחזיר הסגולים-זהובים לצמרת הכדורסל העולמי, היום (רביעי) "המלך" החליט להמשיך בקבוצה מעיר המלאכים עד סוף הקריירה, כאשר הגיע לסיכום עם המועדון על הארכת חוזהו בשנתיים נוספות – כך אישר סוכנו ריץ' פול בפני כתב "האתלטיק" שאמס צ'ראניה.

עם הצטרפותו לקבוצה ב-2018, ג'יימס חתם על חוזה לארבע עונות, במסגרתו החזיק באופציה לוותר על עונת 2021/22, בה היה אמור להשתכר 41 מיליון דולר. כעת, למעשה, לברון הבטיח את המשך דרכו בלייקרס עד תום עונת 2022/23, כלומר ויתר על האופציה להתרת החוזה והתחייב להישאר בקבוצה שנה נוספת מעבר להסכם המקורי, כאשר בשנתיים האחרונות יזכה לשדרוג קל בשכרו וירוויח 85 מיליון דולר – כך לפי הדיווח של צ'ראניה.

השחקן המצטיין בסדרת הגמר האחרונה, שיהיה בן 36 בסוף החודש הנוכחי, יפתח בעוד 20 יום את העונה ה-18 שלו בליגה הטובה בעולם. בשנים האחרונות כוכב הלייקרס חולם על שיתוף פעולה עם בנו הבכור, לברון ג'יימס ג'וניור, שצפוי להיבחר בדראפט 2023 אם החוק ישתנה ושחקני התיכונים יוכלו להצטרף ל-NBA מבלי לעבור במכללות, כך שבעצם לברון משאיר לעצמו את האופציה לעונת פרישה ביחד עם בנו, כשיהפוך לשחקן חופשי בעוד שלוש שנים.

לברון ג'יימס
לברון ג'יימס. נשאר עם הלייקרס | Mike Ehrmann/Getty Images

בינתיים, "המלך" ימשיך במרדף התמידי שלו אחר טבעות אליפות נוספות, כאשר לאחר הזכייה האחרונה הוא רחוק אליפות אחת מהחמש שבהן זכה קובי בראיינט עם הלייקרס, ושתי זכיות מהכמות שהשיג השחקן האגדי אשר אליו משווים את לברון לאורך כל הקריירה – מייקל ג'ורדן.

על מנת לסייע לג'יימס להרחיב את המורשת, הקבוצה מלוס אנג'לס תצטרך כעת לסמן וי על המטרה הבאה – להחתים את אנתוני דייויס על חוזה חדש. הפורוורד/סנטר מימש את האופציה להפוך לשחקן חופשי בפגרה הנוכחית ולאחרונה דווח כי הוא מתכוון "לבחון את כל האפשרויות", אך הוא צפוי להמשיך בשורות הלייקרס אחרי שיבטיח לעצמו שדרוג בשכר.

אנתוני דייויס
אנתוני דייויס. המטרה הבאה של האלופה | Jesse D. Garrabrant/NBAE via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי