שיא קריירה ליוקיץ' בניצחון דנבר, פורטלנד הפתיעה את הלייקרס

ניקולה יוקיץ', ג'מאל מארי, גארי האריס | Bart Young/NBAE via Getty Images

טריפל-דאבל לסרבי, שמסר 18 אסיסטים ב-111:124 על יוסטון. לילארד התעלה במאני טיים, הבלייזרס ניצחו 107:115 את האלופה. מוראנט נפצע, אך ממפיס גברה על ברוקלין בתום הארכה. סל ניצחון של מיטשל הכניע את OKC

(גודל טקסט)

כמדי יום, גם הלילה (בין שני לשלישי) משחקי ה-NBA סיפקו לנו דרמות והופעות אישיות מרשימות. הצגה של דמיאן לילארד במאני טיים סחפה את פורטלנד לניצחון חוץ על הלייקרס, דנבר נאגטס ניצחה לראשונה העונה בזכות ערב אדיר של ניקולה יוקיץ', ברוקלין נחלה הפסד שני רצוף נגד ממפיס שאיבדה את ג'ה מוראנט, דונובן מיטשל העניק ליוטה ג'אז ניצחון דחוק באוקלהומה סיטי ואטלנטה הוקס גברה על דטרויט פיסטונס.

לוס אנג'לס לייקרס – פורטלנד טרייל בלייזרס 115:107

האלופה ספגה את הפסדה השני העונה בשחזור חצי גמר המערב מהפלייאוף האחרון, שסיפק לנו משחק הפכפך ומעניין. המארחת הוליכה בדו ספרתי כבר ברבע הראשון, אולם הבלייזרס ענו בריצת 5:21 ברבע השני והפכו את היוצרות בדרך ליתרון בהפסקה. את הרבע השלישי הלייקרס פתחו עם 15 נקודות ללא מענה ושוב נטלו את ההובלה, אלא שבחמש דקות האחרונות הגיע ה"דיים טיים" – זמנו של דמיאן ליליארד. רכז פורטלנד היה אחראי ל-12 מתוך 15 הנקודות האחרונות של קבוצתו במשחק, עם שלשה, ליי אפ, מהלך של סל ועבירה ושני אסיסטים ליוסוף נורקיץ' שסגרו עניין.

31 נקודות היו ללילארד בסך הכל, כולל 5/10 מחוץ לקשת. גארי טרנט ג'וניור סיפק את האקס-פקטור עם שבע שלשות ו-28 נקודות, סי ג'יי מקולום תרם 20 ו-11 אסיסטים. לברון ג'יימס הוביל את הלייקרס עם 29 נקודות ותשעה ריבאונדים ב-36 דקות, הכמות הגבוהה ביותר שלו עד כה העונה. דניס שרודר הוסיף 24, אבל אנתוני דייויס בתצוגה התקפית חלשה נעצר על 13 בלבד, לצד 10 כדורים חוזרים.

דמיאן לילארד | Adam Pantozzi/NBAE via Getty Images

דנבר נאגטס – יוסטון רוקטס 111:124

אחרי הפסדים כואבים בשני המשחקים הראשונים, הנאגטס הוציאו קיטור ורשמו ניצחון בכורה על חשבון הטקסנים שירדו למאזן שלילי 2:0. ג'יימס הארדן החזיק את הרוקטס במשחק במשך שני רבעים וחצי, כאשר ברבע השני הוא הפגיז 21 נקודות ודייק שלוש פעמים מחוץ לקשת, אך ריצת 4:19 של דנבר בסיום הרבע השלישי העניקה להם יתרון דו ספרתי שנשמר עד לסיום המשחק. מעל כולם כיכב ניקולה יוקיץ', אשר רשם טריפל-דאבל שני העונה עם 19 נקודות, 12 כדורים חוזרים ושיא קריירה של 18 אסיסטים. הסרבי הפך לסנטר הראשון שמוסר כמות כזו מאז ווילט צ'מברליין ב-1968. ג'מאל מארי בלט עם 21 נקודות, פול מילסאפ קלע 19 משלו. הארדן סיים עם 34 ושמונה אסיסטים, כריסטיאן ווד הוסיף 23.

ברוקלין נטס – ממפיס גריזליס 116:111 (בתום הארכה)

ערב של רגשות מעורבים עבר על "הדובים". לקראת סיום המחצית הראשונה הם איבדו את כוכבם ג'ה מוראנט, שנקע את קרסולו השמאלי לאחר נחיתה על רגלו של שחקן יריב ונטש את המשחק, אלא שגם בלעדיו ממפיס רשמה את ניצחון הבכורה שלה העונה כשהשכילה לנצל את העובדה שהמארחת עלתה ללא קווין דוראנט וקיירי אירווינג, אשר זכו למנוחה. מוראנט לא הצליח להפעיל משקל על רגלו לאחר הפציעה ואף נזקק לכיסא גלגלים על מנת לרדת מהפרקט, אולם ע"פ דיווח ב-ESPN בבדיקת הרנטגן שעבר לא התגלה שבר. בכל מקרה, במהלך היממה הקרובה הוא יעבור MRI.

הנטס, שהתבשרו אתמול כי ספנסר דינווידי צפוי להיעדר עד תום העונה, הגיעו מותשים להארכה וקלעו בה רק חמש נקודות ב-2/10 מהשדה. קייל אנדרסון קלע שיא קריירה של 28 נקודות עבור המנצחת, דילון ברוקס הוסיף 24 ויונאס ולנצ'יונאס סיפק דאבל-דאבל של 14 ו-14 כדורים חוזרים. בצד המפסיד, קאריס לוורט סיים עם 28 ו-11 אסיסטים, טימות'י לוואו-קבארו הוסיף 21.

אוקלהומה סיטי ת'אנדר – יוטה ג'אז 110:109

הג'אז קטעו רצף של 17 משחקי חוץ ללא ניצחון נגד הת'אנדר, כולל המפגשים בין השתיים ב"בועה" באורלנדו בעונה שעברה, וגברו על OKC במגרשה הביתי לראשונה מאז ה-31 באוקטובר 2010. דונובן מיטשל קלע את כל 12 הנקודות האחרונות של האורחת, כולל הסל שהעניק לה את הניצחון כשנותרו שבע שניות על שעון המשחק, בדרך ל-20 נקודות. מייק קונלי סיים עם כמות זהה והיה רחוק אסיסט אחד מטריפל-דאבל, לאחר שהוריד גם 10 ריבאונדים, כפי שעשה רודי גובר אשר סיים עם דאבל-דאבל משלו, בזכות 12 נקודות. בויאן בוגדנוביץ' הוביל את יוטה עם 23 נקודות. באוקלהומה סיטי בלט לוגנץ דורט עם 26 ושיי גילג'וס אלכסנדר, שהחטיא בהתקפה האחרונה את הסל שהיה יכול לנצח את המשחק, סיים עם 23.

אטלנטה הוקס – דטרויט פיסטונס 120:128

"הנצים" אירחו את אחת הקבוצות החלשות בליגה וניצלו את חסרון כוכביה, בלייק גריפין ודריק רוז שקיבלו מנוחה, על מנת לרשום ניצחון שלישי בשלושה משחקים. אטלנטה עלתה ליתרון דו ספרתי ראשון תוך פחות מ-10 דקות וקלעה 16 מ-25 הזריקות הראשונות שלה. דטרויט עשתה קולות של חזרה במספר מקרים בהמשך, אך העוצמה ההתקפית של ההוקס עשתה את העבודה והנחילה לפיסטונס הפסד שלישי רצוף. שבעה שחקני אטלנטה קלעו בספרות כפולות, בראשם טריי יאנג עם 29. בוגדן בוגדנוביץ' תרם 16, ג'ון קולינס 15. בדטרויט בלטו ג'רמי גרנט וג'וש ג'קסון, עם 27 נקודות כל אחד.

מייק קונלי, דונובן מיטשל | Zach Beeker/NBAE via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי