ניצחון רביעי ברציפות ללייקרס, אירווינג וברוקלין הביסו את יוטה

לברון ג'יימס | Joe Murphy/NBAE via Getty Images

האלופה שרדה מותחן בממפיס בדרך ל-92:94, הנטס נהנו ממחצית ראשונה אדירה של הרכז שלא הרגיש בחסרונו של דוראנט ב-96:130 על הג'אז. ניצחונות גם לדנבר, סן אנטוניו ושיקגו

(גודל טקסט)

במפגש שהיה במוקד משחקי הלילה (בין שלישי לרביעי) ב-NBA, לוס אנג'לס לייקרס השלימה את ניצחונה הרביעי ברציפות כאשר גברה במשחק חוץ 92:94 על ממפיס גריזליס. עוד קודם לכן, ברוקלין נטס התעללה ביוטה וניצחה 96:130. בנוסף, דנבר נאגטס גברה שוב על מינסוטה טימברוולבס, סן אנטוניו הפתיעה את לוס אנג'לס קליפרס ושיקגו בולס את פורטלנד טרייל בלייזרס.

ממפיס גריזליס – לוס אנג'לס לייקרס 94:92

הסופרסטארים של האלופה, לברון ג'יימס ואנתוני דייויס, קלעו 26 נקודות כל אחד וביחד היו אחראים ל-15 הנקודות האחרונות של האלופה במשחק, אבל "המלך" הוסיף גם 11 ריבאונדים ושבעה אסיסטים, דניס שרודר תרם גם הוא 12 נקודות חשובות לאורך המשחק ולמרות שהלייקרס נכנסו לחמש הדקות האחרונות של ההתמודדות כשהם בפיגור 79:77, ריצת 2:9 עשתה את שלה כדי להשלים מהפך ולהבטיח לקבוצה ניצחון רביעי ברציפות העונה.

אנתוני דייויס | Joe Murphy/NBAE via Getty Images

ברוקלין נטס – יוטה ג'אז 96:130

ברוקלין נטס אמנם רק במאזן 4:4 אחרי שמונה משחקים העונה, אבל הפוטנציאל שטמון בקבוצה כל כך גדול והלילה זו הייתה הזדמנות נוספת לראות את זה – ועוד כשהיא נאלצת להסתדר ללא קווין דוראנט שנמצא בבידוד בעקבות חשיפה לחולה קורונה. גם בלי KD, המפגש הוכרע כבר במחצית הראשונה, במהלכה אירווינג קלע 20 מ-29 הנקודות שלו במשחק ובכך אולי השכיח במעט את העובדה שהנטס הגיעו אחרי שני הפסדים רצופים ועם ארבעה הפסדים בחמשת המשחקים האחרונים. למעשה, אירווינג קלע 18 נקודות מתוך ה-20 שלו עד הפסקת המחצית כבר ברבע הראשון, 12 דקות בהן יוטה קלעה 14 נקודות בלבד מול 35 של המקומיים.

קיירי אירווינג | Al Bello/Getty Images

דנבר נאגטס – מינסוטה טימברוולבס 116:123

ניקולה יוקיץ', הכוכב הסרבי של דנבר שפתח את העונה החדשה בסערה, הוביל את קבוצתו לניצחון שלישי ברציפות הודות למשחק בו קלע 35 נקודות (12 מ-20 מהשדה), קטף 15 כדורים חוזרים, מסר שישה אסיסטים וגם רשם שלוש חטיפות וחסימה. למינסוטה היה קשה מאוד לעצור את יוקיץ' והיא גם כך הגיעה ללא קארל-אנתוני טאונס, אולם זכתה לתמורה נאה בסך 33 נקודות ו-11 אסיסטים מדיאנג'לו ראסל.

לוס אנג'לס קליפרס – סן אנטוניו ספרס 116:113

המארחת רשמה הפסד שני בשלושת המשחקים האחרונים, בעוד גרג פופוביץ' ושחקניו עצרו רצף של ארבעה הפסדים. למרות שפיגרו ב-19 נקודות בהפסקה, הקליפרס חזרו למשחק כשקלעו 40 נקודות ברבע השלישי ועצרו את היריבה על 22, אלא שהספרס פתחו את הרבע המכריע בריצת 2:12 שעזרה להם להחזיר את הפער לדו ספרתי, בדרך לניצחון. פטי מילס הפציץ שיא קריירה של שמונה שלשות וסיים עם 27 נקודות עבור סן אנטוניו, דז'ונטה מארי תרם 21 ורודי גאי הוסיף 16. בצד המפסיד, קוואי לאונרד קלע 30 נקודות מול האקסית, אך נעצר על שתיים בלבד ברבע האחרון. ניקולה באטום ופטריק בוורלי הוסיפו 21 ו-20 בהתאמה.

הספרס עצרו את הרצף השלילי | Adam Pantozzi/NBAE via Getty Images

פורטלנד טרייל בלייזרס – שיקגו בולס 111:108

הקבוצה של בילי דונובן ממשיכה לתקן את פתיחת העונה המקרטעת, עם ניצחון שני רצוף ורביעי בחמשת המשחקים האחרונים, כאשר בתום שמונה משחקים היא במאזן של 50% הצלחה. מנגד, דמיאן לילארד וחבריו נוצחו בפעם השנייה ברציפות. 14 דקות בתוך המשחק פורטלנד כבר הגיעה ל-47 נקודות והובילה ב-20, אך הבולס צימקו לחד ספרתי עד ההפסקה ובמחצית השנייה המשיכו לנגוס בהפרש, עד שריצת 0:8 עמוק ברבע האחרון העלתה אותם לפלוס שש. לילארד כמעט השאיר את הניצחון בבית כשקלע את כל שמונה הנקודות האחרונות של הבלייזרס, אולם זאק לאבין תפר שלשה שהעלתה ל-105:109 כשנותרו 10 שניות וקובי ווייט סגר עניין מהקו, בדרך להפוך את שיקגו לקבוצה הראשונה העונה שחוזרת ממינוס 20 לניצחון. ווייט סיפק דאבל-דאבל של 21 נקודות ו-10 ריבאונדים, בעוד לאבין הוסיף 18 ותשעה אסיסטים ואוטו פורטר בלט גם הוא עם 19 ו-13 כדורים חוזרים. סי ג'יי מקולום סיים עם 26 בפורטלנד, לילארד עם 24.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי