פיניקס מחצה את פורטלנד, יוטה התאוששה נגד שארלוט

דווין בוקר | Michael Gonzales/NBAE via Getty Images

בוקר ירה 34 נקודות ב-100:132 על הבלייזרס, שרשמו את התבוסה הכי גדולה בשתי העונות האחרונות. הג'אז חזרו לנצח, 110:132 את ההורנטס. דאלאס שבה לפרקט וניצחה, יוסטון הובסה ומיאמי גברה על אוקלהומה סיטי

(גודל טקסט)

מלבד הניצחון המפתיע של וושינגטון על הלייקרס, חמישה משחקים נוספים נערכו הלילה (בין שני לשלישי) ב-NBA: במוקד, פיניקס סאנס רשמה ניצחון מרשים ומוחץ על פורטלנד טרייל בלייזרס ויוטה ג'אז חזרה למסלול הניצחונות כשהביסה את שארלוט הורנטס. לוקה דונצ'יץ' ודאלאס מאבריקס חזרו לפעילות וגברו על ממפיס גריזליס, יוסטון רוקטס נכנעה ללא תנאי מול שיקגו בולס ומיאמי היט ניצחה את אוקלהומה סיטי ת'אנדר.

פיניקס סאנס – פורטלנד טרייל בלייזרס 100:132

ניצחון תשיעי ל"שמשות" ב-10 המשחקים האחרונים וזה של הלילה הושג בהפרש שיא לעונה הנוכחית, בעוד לבלייזרס היו זה הפסד שני רצוף והתבוסה הכי גבוהה בשתי העונות האחרונות. במגפש בין שתי קבוצות שצפויות להיות בפלייאוף. דווין בוקר כיכב עם 34 נקודות למנצחת ב-29 דקות על הפרקט, דיאנדרה אייטון תרם 19. 24 היו לדמיאן לילארד בצד השני, נאסיר ליטל רשם 18.

יוטה ג'אז – שארלוט הורנטס 110:132

דווקא אחרי שנקלעה לפיגור שיא של 11 נקודות ברבע השלישי, הקבוצה עם המאזן הטוב בליגה חיסלה את המשחק עם רבע אחרון בו ניצחה 20:41 והתאוששה מהפסד לקליפרס במשחק הקודם. ה"צרעות", מנגד, לא הצליחו להמשיך במומנטום מהניצחון הדרמטי על גולדן סטייט. ארבעה שחקנים ביוטה חצו את קו 20 הנקודות ובראשם עמד דונובן מיטשל שקלע 23 וחילק שמונה אסיסטים, ג'ו אינגלס וג'ורג' ניאנג תרמו 21 כל אחד וג'ורדן קלארקסון הוסיף 20 מהספסל, כאשר רודי גובר השווה את שיאו העונתי עם שש חסימות. גורדון הייוורד ולונזו בול רשמו 21 נקודות כל אחד בצד של שארלוט.

גובר, ניאנג ואינגלס. יוטה חזרה לנצח | Melissa Majchrzak/NBAE via Getty Images

יוסטון רוקטס – שיקגו בולס 120:100

ללא ויקטור אולדיפו וכריסטיאן ווד הפצועים ודמרקוס קאזינס שצפוי לעזוב את הקבוצה, הטקסנים חזרו הביתה לאחר שלושה משחקי חוץ אבל רצף ההפסדים התארך לשמונה עם תבוסה בידי הבולס, שניצחו משחק שני ברציפות. האורחת הכריעה את המשחק ברבע שלישי שבו קלעה 46 נקודות ועשתה שתי ריצות גדולות, כאשר זאק לאבין היה אחראי על 14 מתוכן בדרך ל-21 במשחק כולו. קובי ווייט הוביל את שיקגו עם 24 נקודות, וונדל קרטר ג'וניור הוסיף 18 ו-13 ריבאונדים. דייויד אנוואבה בלט ביוסטון עם 22.

דאלאס מאבריקס – ממפיס גריזליס 92:102

אחרי ששלושת משחקיה הקודמים נדחו בשל מזג אוויר סוער או בגלל בעיות קורונה כאלה ואחרות, דאלאס חזרה לפרקט ולא פיגרה ולו שנייה אחת לאורך המשחק כולו, למרות ערב רגוע מצד לוקה דונצ'יץ' שהחטיא שבע זריקות עונשין מתוך תשע שלקח וסיים עם 21 נקודות לצד שבעה אסיסטים. טים הרדוואי ג'וניור בלט בשורות המאבריקס עם 29 נקודות וג'וש ריצ'ארדסון הוסיף 17. קריסטאפס פורזינגיס נעדר בשל כאבי גב. ג'ה מוראנט סיים עם 22 נקודות עבור ממפיס, שנוצחה משחק שני ברציפות.

אוקלהומה סיטי ת'אנדר – מיאמי היט 108:94

סגנית האלופה מתחברת בימים האחרונים והלילה רשמו ניצחון שלישי רצוף כדי להעניק סיום מוצלח למסע של שבעה משחקי חוץ ברצף, בעוד עבור ה"רעמים" היה זה הפסד שביעי בתשעת המשחקים האחרונים. ההיט נקלעו לפיגור בן תשע נקודות ברבע השלישי, אך מאותו שלב השתלטו על המשחק וסגרו אותו בטון גבוה, בייחוד בהגנה כשעצרו את המארחת על 17 נקודות בלבד ברבע האחרון. דאנקן רובינסון הוביל את קלעי מיאמי עם 22 נקודות, 18 מתוכן מחוץ לקשת, קנדריק נאן העמיד 20 נקודות ומסר תשעה אסיסטים, באם אדבאיו רשם דאבל-דאבל של 19 ו-13 ריבאונדים וג'ימי באטלר, בהופעתו ה-600 בקריירה, קלע 15 ומסר תשעה אסיסטים משלו. שיי גילג'וס-אלכסנדר בלט ב-OKC, עם 27 נקודות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי