המאבק של קיירי: שינוי לוגו ה-NBA לדמותו של קובי בראיינט

קיירי אירווינג , קובי בראיינט | Andrew D. Bernstein/NBAE via Getty Images

אחרי הניצחון השמיני ברציפות של ברוקלין, הרכז דיבר על הצורך שלו להנציח את המנטור: "אני יודע שיש כמה אנשים שאוהבים את הרעיון ויש כאלה שלא, אבל מבחינתי, צריך לעשות מחווה לדוגמא שהאדם הזה השאיר מאחוריו"

(גודל טקסט)

קיירי אירווינג פרסם פוסט ברשתות החברתיות, בו אמר שהוא רוצה לראות את הלוגו של ה-NBA משתנה מג'רי ווסט לקובי בראיינט, והלילה (בין חמישי לשישי) אחרי הניצחון השמיני ברציפות של ברוקלין על אורלנדו. הוא חזר על דבריו וכנראה הצליח לשכנע רבים.

"הדבר הראשון שגורם לי לרצות בשינוי (הלוגו), כאמריקאי שחור, אני חושב שזה חלק מהאחריות שלי להמשיך לדחוף את התרבות שלנו ושל הדור שלנו קדימה. אני יודע שיש כמה אנשים שאוהבים את הרעיון ויש כאלה שלא, אבל מבחינתי, צריך לעשות מחווה לדוגמא שהאדם הזה השאיר מאחוריו. היום ילדים בני 17 נבחרים בדראפט מכל מיני מקומות בעולם. הוא היה הראשון, והוא הסטנדרט לדור שלנו, והוא ימשיך להיות".

קיירי המשיך ואמר: "אני רוצה משהו בהיסטוריה שישתנה לנצח, שהדור שלנו יהיה חלק מהשינוי הזה, ואם זה אומר שאני צריך להוביל את השינוי הזה קדימה, ולעורר את השיח הזה אז זה נהדר. אני חושב שמגיע לו, למשפחה שלו מגיע, לכולנו מגיע את זה כי ראינו את הגדולה בדמות ה'ממבה', וכל מי שמגיע לליגה, צריך לדעת שזו הדוגמא שאנחנו מציבים לעצמנו".

למרות הדרישה, קיירי הבהיר שהוא לא רוצה לפגוע בשחקנים אחרים: "אני מדבר על קובי אבל אני לא רוצה להפחית מכבודם של שחקני היסטוריים שעשו דברים מדהימים בליגה כי קובי צריך להיות הלוגו. יש לנו כל כך הרבה דוגמאות לשחקנים שעשו דברים גדולים על הפרקט ומחוצה לו, שדחפו אותנו כדי להיות איפה שאנחנו היום. אבל ב-24/2 עברה שנה מטקס הזיכרון לכבוד קובי וצריך לרענן את הזכרון".

לסיכום אמר: "זה מה שקובי אומר בשביל הדור שלנו, זה מה שהוא אומר בשבילי, הוא המנטור שלי. הרבה יותר מהשראה, צברתי הרבה ידע וחוכמה מהבחור הזה והוא תמיד לצידי, וג'יג'י תמיד לצידי ואני יודע שבכדורסל נשים אנחנו רוצים להמשיך לקדם את הדברים, אבל גם במשחק שלנו אנחנו צריכים לעשות את זה. קובי בראיינט זה מצוינות, זה הלוגו, זה צריך לקרות, זה חייב לקרות. זו עמדתי ואני עומד מאחוריה".

זוכרים את קובי

מותו של אדם: שרון דוידוביץ' נפרד מקובי בראיינט
כדורסל יקר: צפו בסרט זוכה האוסקר של קובי בראיינט
המורשת שהשאיר אחריו קובי בראיינט תיזכר גם בעוד 100 שנים
אתם בחרתם: מותו הטראגי של קובי בראיינט היה האירוע המשמעותי של השנה
ביום הולדתו: עולם הכדורסל זוכר את קובי בראיינט

מייקל ג'ורדן נואם לזכרו של קובי בראיינט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי