הארדן: "ידעתי שהאוהדים יגיבו בצורה הזו, רציתי לתת הצגה"

ג'יימס הארדן | Maria Lysaker/NBAE via Getty Images

"הכוכב המזוקן" עזב את יוסטון אחרי שמונה שנים וזכה לקבלת פנים ברגשות מעורבים, אך זה לא מנע ממנו לסיים עם טריפל דאבל: "אם הפרישו את המספר שלי, כנראה עשיתי דברים בדרך הנכונה". ומה אמר על כך סטיב נאש?

(גודל טקסט)

ג'יימס הארדן עבר מאוקלהומה ליוסטון רוקטס לפני עונת 2012/13 וביסס את מעמדו ככל שנקפו השנים כאחד השחקנים הטובים בעולם, כזה שבשנה שעברה אפילו קיבל את ההצעה לחתום על החוזה הגבוה בהיסטוריית ה-NBA בתמורה להישארותו בטקסס. עם זאת, כידוע, החלום לזכות באליפות עשה את שלו וקרב עיקש של הארדן בראשי הרוקטס הוביל בסופו של דבר לטרייד לברוקלין נטס.

הלילה (בין רביעי לחמישי) חזר הארדן ליוסטון לראשונה וזכה לקבלת פנים אוהבת ומרגשת – והוא הרגיש בבית עד כדי כך, שהוא סיים עם טריפל דאבל של 29 נקודות, 13 אסיסטים ו-10 ריבאונדים בדרך ל-114:132 קליל של הנטס על הקבוצה המרוסקת של הרוקטס, שהייתה לו בית בשמונה השנים האחרונות.

הארדן, ה-MVP של עונת 2017/18, התקבל בחזרה בטקסס ברגשות מעורבים, כשרבים מהאוהדים עשו לו כבוד של מלכים ואילו אחרים לא הסתירו כיצד הם מרגישים כלפיו בימים אלה, לאחר שסירב לחוזה המטורף ועשה ככל שביכולתו כדי לעזוב. "ידעתי שזה מה שיקרה, אני פשוט רציתי לחזור ולתת כאן הצגה", אמר בסיום "הכוכב המזוקן" שהנחיל לאקסית הפסד 13 ברציפות.

ג'יימס הארדן | Troy Fields/NBAE via Getty Images

"כל פעם שאני עולה על הפרקט, הדבר היחיד שאני מנסה זה לנצח", המשיך הארדן שקלע מהשדה 10 מ-15 זריקות, "לא דאגתי משום דבר אחר, אלא כהרגלי באתי במטרה לעשות ככל שאני יכול למען הניצחון. לא ניסיתי לעשות שום דבר במיוחד, התנהגתי כרגיל".

מה שהארדן לא לקח בחשבון שהוא יוסטון תפריש את הגופיה עם המספר 13 כדי להעריך ולהוקיר את שנותיו בקבוצה והוא סיפר שהוא גילה על כך רק באמצעות כלי התקשורת לפני המשחק: "לא זכינו באליפות, אבל זה נותן תחושה שכנראה עשיתי דברים בדרך הנכונה בשמונה השנים שלי – על הפרקט ומחוצה לו".

מי שחשב מעט אחרת הוא מאמנו של הארדן העונה, סטיב נאש: "אתם יכולים לומר שזה היה משחק מיוחד עבורו. זה היה מקום מאוד מיוחד עבור ג'יימס, יוסטון חשובה לו מאוד – העיר, הקבוצה, כולם. אני יודע שזה היה משחק גדול בשבילו ואני גאה בדרך שבה הוא התמודד עם האירוע".

עוד באותו נושא: ג'יימס הארדן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי