סקוט ברוקס פרגן לדני אבדיה: "הוא התבגר הערב"

דני אבדיה | Stephen Gosling/NBAE via Getty Images

הרוקי של וושינגטון סיפק הופעה טובה מול מילווקי והדבר לא נעלם מעיניו של המאמן, שמתח ביקורת על השיפוט: "אני יודע מה ראיתי, אלו היו שתי זריקות עונשין". הצ'ימורה שהצטיין עם 29 נק': "הייתי בטוח בעצמי"

(גודל טקסט)

דני אבדיה שוב הוכיח שהוא יודע לקחת כל הזדמנות בשתי ידיים. הלילה (בין שבת לראשון) הרוקי הישראלי חזר לחמישייה של וושינגטון בעקבות פציעתם של דוויס ברטאנס ובראדלי ביל שיחק 35 דקות בהן קלע 9 נקודות (4 מ-10 מהשדה), הוסיף 4 ריבאונדים, אסיסט, חטיפה, חסימה וקלע שלשת קלאץ' חשובה שעזרה לוויזארדס לקבוע שוויון בדקה האחרונה. אך לאור החלטות שיפוט גבוליות, בהן גם אבדיה היה מעורב, מילווקי הכריעה את המשחק והנחילה לקבוצה מהבירה הפסד נוסף.

סקוט ברוקס עם ביקורת על השופטים על שתי החלטות בסיום: לא שרקו לעבירה בזריקה של ווסטברוק ואחרי זה כשכן ביצעו עבירה על יאניס אנטטוקומפו לעצור שעון ולשלוח אותו לקו: "אני מבין שקשה לשפוט שחקן אגרסיבי כמו ראסל, אבל אני יודע מה ראיתי. אלו היו אמורות להיות שתי זריקות עונשין".

המאמן המשיך: "אני לא מאמין בניצחונות מוראליים, אבל אני גאה בשחקנים. מצאתי חמישייה שנתנה פייט. זה היה מאמץ גדול מול קבוצה שבקלות הייתה יכולה להגיע לגמר בשנתיים האחרונות. בסוף קבוצה אחת צריכה להפסיד".

דני אבדיה | Stephen Gosling/NBAE via Getty Images

על אבדיה אמר ברוקס: "דני התבגר הערב. זו הייתה שריקה קשה שם בסוף (מול מידלטון), אבל זה היה אולסטאר עליו הוא שמר בסיום ולפעמים היד שלך נתפסת 'כשהיא מנסה לגנוב את העוגיה'. לא חשבתי לעשות צ'אלנג' על המהלך הזה כי הייתי צריך פסק זמן וחשבתי שראיתי מגע. דני ורוי התבגרו הערב".

רוי הצ'ימורה בסיום משחקו הראשון בקריירה של לפחות 20 ו-10 עם 29 נק' (11 מ- 18 מהשדה) ו- 11 ריב': "הקבוצה היתה צריכה סקורר עם בראדלי בחוץ אז הייתי יותר בטוח בעצמי. לא חושב שעשיתי משהו שונה באופן מהותי חוץ מלזרוק יותר. הצעד הבא שאני צריך לעשות זה לקלוע את אותה שלשה שלקחתי בסיום".

רוי הצ'ימורה | Stephen Gosling/NBAE via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי